کد خبر : 138550
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۲۵
-

شرکت سنگ آهن مرکزی میزبان چهره های صنعتی و معدنی کشور در نمایشگاه ماینکس

شرکت سنگ آهن مرکزی میزبان چهره های صنعتی و معدنی کشور در نمایشگاه ماینکس
در نخستین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس)، حضور چهره های صنعتی و معدنی کشور در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران پررنگ و متمایز بود.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران(ماینکس) در حالی از امروز آغاز به کار کرد که در نخستین روز از این نمایشگاه شاهد حضور پررنگ چهره های صنعتی و معدنی کشور در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بودیم.
حضورعزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معدن مجلس یازدهم، رضا محتشمی پور، معاونت معدنی وزیر صمت، محمدصادق خیاطیان یزدی،ریاست صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، حسین سلاسل، مدیرعامل شرکت بین المللی تجارت فولاد دالاهو به همراه علی حقیقت ستا و مهدی راستی اعضای هیئت مدیره این شرکت در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران سبب شد تا غرفه این شرکت روز شلوغی را تجربه کند.
مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز با حضور در روز نخست نمایشگاه در گفت و گو با مسئولان و رسانه ها، عملکرد شرکت را با تاکید بر سه رکن توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری تشریح کرد.
گفتنی است شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در غرفه B۴۴ سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران( ماینکس) که از ۱۲ تا ۱۴ مهرماه سال۱۴۰۲ برگزار می شود، میزبان فعالان معدنی، صنعتی،فولادی و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.
انتهای پیام/۳۳۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.