کد خبر : 107878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
-

سیگنال تحریم‌های جدید آمریکا به بازار ارز

سیگنال تحریم‌های جدید آمریکا به بازار ارز
روز گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی چند نفر را به دلیل ارتباط با نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

به گزارش سورپرس؛ اقتصادنیوز نوشت: روز گذشته یک خبر جدید برجامی از سوی رابرت مالی مورد توجه معامله گران قرار گرفت که می‌تواند انتظارات صعودی در بازار ارز امروز پنجشنبه ۵ خرداد ماه را تقویت کند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد که چشم‌انداز دستیابی به توافق با ایران، در بهترین حالت ضعیف بوده و واشنگتن آماده تشدید تحریم‌ها علیه تهران است. همین خبر باعث شد که در معاملات پشت خطی عده‌ای از معامله گران احتیاطی دست به خرید اسکناس آمریکایی بزنند.

سیگنال تحریم‌های آمریکا به بازار ارز

روز گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی چند نفر را به دلیل ارتباط با نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریم‌ها قرار داد. این خبر هم ممکن است امروز توسط نوسان گیران ارزی برجسته شود و اسکناس آمریکایی رشد را تجربه کند.

البته با وجود افزایش تقاضا در بازار ارز، قیمت دلار جا به جایی معناداری را تجربه نکرده است. بیشتر فعالان باور دارند که عرضه اسکناس آمریکایی به اندازه‌ای بالاست که موجب شده افزایش تقاضا نیز به رشد معنادار دلار منجر نشود.

اثرات حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در بازار دلار

برخی از معامله گران به اثرات حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی اشاره می‌کردند و می‌گفتند با این کار دست بازارساز بازتر خواهد شد و اجازه صعود را به اسکناس آمریکایی نخواهد داد.

انتهای پیام/۲۸۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.