کد خبر : 137951
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
-

سورپرایز جذاب رونالدو؛ ستاره پرتغالی در کشتی کج!

سورپرایز جذاب رونالدو؛ ستاره پرتغالی در کشتی کج!
اتحادیه کشتی کج حرفه‌ای آمریکا مذاکرات با کریستیانو رونالدو را برای حضور در تور نمایشی ماه نوامبر WWE در عربستان شروع کرده است.

به گزارش سورپرس؛ ورزش سه نوشت: کریستیانو رونالدو با اختلاف بزرگ‌ترین ستاره ورزشی عربستان سعودی است و اکنون WWE (اتحادیه کشتی کج آمریکا) می‌خواهد وقتی رویداد “Crown Jewel” به خاورمیانه می‌آید، از حضور فوق ستاره پرتغالی سود ببرد. WWE در حال کار بر روی قراردادی است تا کریستیانو رونالدو را در تور نمایشی بعدی خود در عربستان سعودی داشته باشد.

رونالدو ۳۸ ساله پس از جدایی از منچستریونایتد در سال گذشته، راهی النصر شد و توجهات به فوتبال عربستان را به شدت بالا برده تا جایی که اکنون رهبران کشتی کج آمریکا خواهان حضور او هستند. انتظار می‌رود WWE در ماه نوامبر به خاورمیانه بازگردد و در آن زمان است که آنها می‌خواهند مهاجم النصر در رویداد “Crown Jewel” ظاهر شود.

آاس گزارش داد که مالکان جدید WWE امیدوارند از حضور رونالدو سود مالی به دست بیاورند. آنها خوش‌بینند که رونالدو به این دعوت پاسخ مثبت بدهد.

روندا روسی و مایک تایسون نمادهای قابل توجهی از سایر ورزش‌ها هستند که در مسابقات کشتی مختلف در سراسر جهان حضور داشته‌اند و حضور رونالدو حتی می‌تواند درآمد بیشتری را به WWE بدهد.

این اولین بار نیست که یک فوتبالیست در کشتی ظاهر می‌شود. وین رونی در سال ۲۰۱۵ این کار را انجام داد. کاپیتان وقت انگلیس در یک رویداد در منچستر در ردیف اول تماشاگران حضور داشت و سیلی خاطره انگیزی به وید بارت زد.

سورپرایز جذاب رونالدو؛ ستاره پرتغالی در کشتی کج!

رونی که در آن زمان مدت‌ها پس از جدایی رونالدو همچنان در یونایتد به عنوان مهاجم اصلی آنها بازی می‌کرد، بعداً توسط روی کین، اسطوره باشگاه یونایتد مورد انتقاد قرار گرفت: «هفته گذشته دیدم او به یک کشتی گیر سیلی می‌زند و به این فکر می‌کنم که چرا او درگیر این همه مزخرفات است؟ این هیچ فایده‌ای برای او ندارد.»

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.