کد خبر : 76217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
-

سالن ورزشی مختص معلولین در استان اردبیل وجود ندارد

سالن ورزشی مختص معلولین در استان اردبیل وجود ندارد
استان اردبیل از نظر سرانه فضای ورزشی وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش سورپرس، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سرانه ورزشی استان اردبیل به طور میانگین ۵۰ صدم متر مربع است که شهرستان کوثر با ۲.۷ مترمربع بیشترین سرانه ورزشی و شهرستان اردبیل با ۰.۳۱ صدم متر مربع کمترین سرانه ورزشی را در استان دارند.

سجاد انوشیروانی افزود: پروژه های نیمه تمامی مانند خانه وزنه‌برداری استان، استخر جانبازان، سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی و تالار وزنه‌برداری اردبیل بعد از تکمیل می توانند در افزایش سرانه فضای ورزشی استان موثر باشند.

وی عنوان می کند: در استان اردبیل سالن های اختصاصی معلولان وجود ندارد و از فضای ورزشی عمومی استان برای معلولان استفاده می شود هر چند پروژه مجموعه تخصصی ورزشی جانبازان و معلولان مکانیابی و تخصیص اعتبار شده و در مرحله اجرایی قرار دارد.

انوشیروانی ادامه داد: علاوه بر نبود سرانه فضای ورزشی برای معلولان این استان، تجهیزات ورزشی جانبازان و معلولان فرسوده شده اند چرا که در هشت سال گذشته متاسفانه به نوسازی این تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری توجهی نشده است به هیچ وجه ورود تجهیزات جدید از خارج از کشور و یا خریدهای داخلی را شاهد نبودیم که از این نظر معلولان ورزشکار در مضیقه قرار دارند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.