کد خبر : 96750
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
-

سه پروژه بهزیستی در بیله‌سوار مغان افتتاح شد

سه پروژه بهزیستی در بیله‌سوار مغان افتتاح شد
سه پروژه مرکز نگهداری معلولین ذهنی، مرکز مشاوره تحصیلی، تربیتی و خانه مدد جویی روز چهارشنبه در دومین روز از دهه فجر در بیله‌سوار مغان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سورپرس، رئیس اداره بهزیستی بیله‌سوار در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: مرکز نگهداری معلولین ذهنی با ظرفیت پذیرش ۱۰ نفر فعالیت خود را شروع کرد.

توحید هژبر افزود: این مرکز با توجه به نیاز منطقه زیرنظر موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) بصورت هیات امنایی بدون دریافت یارانه از سازمان بهزیستی فعالیت شده و تاکنون تمام امورات این مرکز توسط خیرین تامین شده است.

وی اظهارکرد: مرکز مشاوره تحصیلی، تربیتی نیز زیرنظر اداره بهزیستی برای ارائه خدمات مشاوره و بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

وی افزود: با فعالیت این مرکز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

صاحبعلی اصغری، سرپرست فرمانداری بیله‌سوار هم در این مراسم بر لزوم راه‌اندازی مراکز مشاوره تاکید کرد و گفت: باید به سمت آگاهی بخشیدن به مردم حرکت کنیم و مراکز مشاوره نقش کلیدی در این امر دارند.

وی با قدردانی از حمایت خیران و کارکنان خدوم در راه‌اندازی مرکز حمایت از معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال در بیله‌سوار بیان کرد: خدمت به افراد کم‌توان ذهنی و جسمی اجر زیادی در درگاه الهی دارد و نیات پاک نیک‌اندیشانی که با حمایت مالی و صرف زمان برای این عزیزان قدم برمی‌دارند، خیر دنیا و آخرت آنان می‌شود.

همچنین در گرامیداشت دهه فجر مسکن مددجویی برای خانواده‌های دو معلول در روستای قره‌قاسملو بیله سوار افتتاح شد.

شهرستان بیله‌سوار در شمال استان اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.