کد خبر : 25284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
-

ساماندهی ترافیک شمال تهران با اجرای رینگ ترافیکی محقق می‌شود

ساماندهی ترافیک شمال تهران با اجرای رینگ ترافیکی محقق می‌شود
ساماندهی ترافیک شمال تهران با هدف توسعه و ایجاد فضاسازی مناسب برای داشتن شهری انسان محور و ارتقاء پیاده راه‌ها، با اجرای رینگ ترافیکی محقق می شود.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهرداری این منطقه در نشست بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی شمال تهران با سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح رینگ ترافیکی منطقه یک در محورهای غربی، شرقی و مرکزی این منطقه بررسی شده است که باید برای اجرای آن از مشارکت سرمایه گذاران و تشویق آنها به همراهی در این پروژه کمک بگیریم تا وضعیت ترافیکی این منطقه ساماندهی و روان سازی شود.

وی افزود: این طرح در قسمت شرق منطقه با هدف اتصال خط ۱ به ۳ مترو و تشویق شهروندان به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی، در بخش مرکزی با هدف اجرای پیاده راه خیابان شهرداری و تعریض خیابان حمید و در بخش غربی، احداث پایانه گردشگری و اتصال آن به مجموعه توچال با استفاده از یک مد جدید حمل و نقلی ارائه شده است.

موسوی تصریح کرد: با اجرای طرح های فوق رینگ ترافیکی شمال تهران در پارک وی، خیابان ولیعصر (عج)، میدان تجریش، خیابان شهرداری، میدان قدس، خیابان شریعتی و بزرگراه شهید آیت الله صدر شکل می گیرد و نقش مهمی در روان سازی تردد در این منطقه خواهد داشت.

وی مشارکت سرمایه گذاران را در اجرای این پروژه موثر دانست و گفت: با حضور و مشارکت سرمایه گذاران در اجرای این پروژه می توان ظرفیت های بیشتری را در مراحل اجرایی آن ایجاد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.