کد خبر : 32388
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
-

زمان اعلام نتایج نقل و انتقال سال ۹۹ دانشجویان شاهد و ایثارگر

زمان اعلام نتایج نقل و انتقال سال ۹۹ دانشجویان شاهد و ایثارگر
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: نتیجه در خواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر سال ۹۹ پایان مرداد ماه اعلام می شود.

به گزارش سورپرس؛‌ با اشاره به نقل و انتقال سال ۹۹ دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه سجاد به مدت یکماه از تاریخ ۲۰ خرداد ۹۹ لغایت ۲۰ تیر ۹۹ برای ثبت تقاضای دانشجویان شاهد و ایثارگر فعال بود و تعداد ۳۳۰ نفر در این سامانه تقاضای خود را ثبت کرده و مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های مبدا اطلاعات متقاضیان را بررسی و نظر خود را در سامانه اعلام کردند.

وی ادامه داد: در این مرحله دانشجویانی که حائز شرایط آئین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نبودند درخواستشان لغو و درخصوص سایر دانشجویانی که اطلاعات آنها مورد تایید دانشگاه بوده است کارنامه و ریزنمرات دانشجو ضمیمه و به منظور طرح در کمیسیون نقل و انتقال ستاد شاهد به این اداره کل ارجاع شده است که پس از بررسی های لازم صورتجلسه مربوطه تنظیم و در پایان مردادماه احکام در سامانه درج می شود و دانشجویان با مراجعه به سامانه و درج کد رهگیری می توانند از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: همچنین نحوه بررسی درخواست های دانشجویان در سامانه سجاد باتوجه به شرایط مجازی بودن دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بدین صورت است؛ دانشجویانی که در سنوات قبل مهمان در دانشگاه های نزدیک به محل سکونت خود بوده اند میهمانی آنها یک نیمسال دیگر تمدید می شود تا در صورت عادی شدن شرایط مجدداً در مورد وضعیت آنها تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: آن دسته از دانشجویانی که مدت مجاز میهمانی آنها (۴ نیمسال) به اتمام رسیده است چنانچه واجد شرایط انتقال و یا میهمانی دائم هستند حکم مربوطه صادر و در صورت عدم احراز شرایط به دانشگاه مبدا باز می گردند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.