کد خبر : 138284
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
-

رمپ‌های ورودی و خروجی بزرگراه یادگار امام (ره) ایمن سازی شد

رمپ‌های ورودی و خروجی بزرگراه یادگار امام (ره) ایمن سازی شد
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه دو از ایمن سازی رمپ های ورودی و خروجی و نقطه شروع حفاظهای طولی کناری و میانی بزرگراه یادگار امام (ره) با نصب کاشن تانک خبر داد. رمپ های ورودی و خروجی بزرگراه یادگار امام (ره) ایمن سازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت بحث ایمنی در ورودی و خروجی های بزرگراه یادگار امام که نقش مهمی درهدایت جریان ترافیک مناطق شمالی شهر تهران دارند عملیات ایمن سازی و تعبیه کاشن تانک در نقطه شروع حفاظهای طولی کناری و میانی و نیز دماغه های ورودی و خروجی بزرگراه یادگار امام (ره)انجام شد.

وی با اشاره به اینکه عدم دید مناسب رانندگان در زمان حجم ترافیک و همچنین شب احتمال حوادث رانندگی را در این نقطه ایجاد می کرد ،افزود: اجرای این طرح ضمن بالا بردن ضریب ایمنیو هدایت مناسب خودروها موجب بهبود عملکرد بزرگراه و جلوگیری از انحراف مسیر خودروها در بزرگراه می شود.

معاون حمل و نقل ترافیک در ادامه افزود بر اساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته و نیز پیشینه سرقت تجهیزات ایمنی در این معبر بزرگراهی در شهریور ماه سالجاری نسبت به تعبیه و نصب ۱۵ عدد کاشن تانک در نقاط حادثه خیز بزرگراه یادگار امام اقدام شده است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.