کد خبر : 139796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
-

با آغاز مسابقات دور منطقه‌ای انجام شد؛

رقابت ۵ هزار ورزشکار منطقه یک در قهرمان شهر۲   

رقابت ۵ هزار ورزشکار منطقه یک در قهرمان شهر۲   
معاون شهردار منطقه یک گفت: مسابقات قهرمان شهر۲ با شرکت  و رقابت بیش از ۵۵۰۰ ورزشکار منطقه یک به صورت انفرادی و تیمی در سطح محلات ۲۷ گانه منطقه یک آغاز شد.

 به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: دور منطقه ای مسابقات قهرمان شهر ۲ در ۲۰ رشته تیمی و انفرادی شامل آمادگی جسمانی، دارت، ژیمناستیک، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال، گل کوچک و … با حضور یک هزار ۸۳۶ نفر به صورت انفرادی و ۳ هزار و ۶۹۹ نفر در قالب ۳۵۱ تیم برتر از دور محله ای، آغاز شد.

رودکی افزود: این مسابقات در سه دور محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای انجام می شود که در دور محله ای، ۵۵ هزار نفر از شهروندان خانم و آقا در تمام رده های سنی به صورت تیمی و انفرادی در ۲۰ رشته والیبال، بسکتبال، داژبال، دارت، آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک و …. که در مجموعه های ورزشی، بوستان ها، ایستگاه های ورزش شهروندی و مدارس محلات ۲۷ گانه اجرا شد شرکت کردند و نفرات برتر به دور منطقه ای راه یافتند.

رقابت ۵ هزار ورزشکار منطقه یک در قهرمان شهر۲   

وی خاطر نشان کرد: مسابقات در رشته های والیبال، دارت، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی به پایان رسیده و رقابت در سایر رشته ها تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

گفتنی است؛ شهرداری منطقه یک در رقابت های قهرمان شهر ۱ در سال گذشته توسط ورزشکاران خانم و آقا موفق به کسب ۲۱ مدال در رشته های تنیس روی میز، والیبال، شنا، بسکتبال و … در بین مناطق ۲۲گانه شد و از ۷۰ نفر از ورزشکاران که در این رقابت ها شرکت کرده بودند طی مراسمی تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.