کد خبر : 91817
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
-

ضرغامی اعلام کرد؛

گردشگری محور اصلی توسعه پایدار در استان یزد است

گردشگری محور اصلی توسعه پایدار در استان یزد است
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همراهی تعدادی از مدیران وزارتخانه وارد استان یزد شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ وارد یزد شد.

بازدید از طرح‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی شهرستان آشکار، بخش زارچ و شهرستان یزد از برنامه‌های مهندس ضرغامی در این سفر است. همچنین وزیر میراث‌فرهنگی در این سفر از بافت تاریخی، قنات زارچ، طرح بزرگ سیب و نار، طرح بزرگ هتل کارخانه و خانه لاری‌ها بازدید می‌کند.

سفر وزیر میراث فرهنگی به یزد
در جریان این سفر مهندس ضرغامی به عنوان وزیر معین شهرستان یزد در دفتر آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی با مردم و جمعی از اصناف دیدار می‌کند.
دیدار و گفتگو با فعالان میراث‌فرهنگی، گردشگری، ساکنان و کسبه بافت تاریخی جزو دیگر برنامه‌های این سفر است.

ضرغامی با تاکید بر اینکه گردشگری باید یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین محورها و پایه‌های توسعه استان یزد قلمداد شود خاطرنشان کرد: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمادگی کامل برای هرگونه اقدام در این زمینه را دارد.

وی ادامه داد: آثار تاریخی که امروز در شهرستان اشکذر مورد بازدید قرار گرفت آثاری بسیار زیبا و منحصر به فرد بود و باید در ارتباط با مرمت و حفاظت از این آثار تلاش شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه سفر خود عصر امروز با حضور در شهرستان یزد به بازدید از بافت تاریخی و برخی پروژه‌های گردشگری استان یزد پرداخته و در جلساتی با مردم دیدار رودررو خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.