کد خبر : 129567
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
-

استرا، پادوانی، شباب الاهلی و احمد موسوی به پول رسیدند

رسمی: بزرگ‌ترین بدهی تاریخ استقلال پرداخت شد!

رسمی: بزرگ‌ترین بدهی تاریخ استقلال پرداخت شد!
با اعلام رسمی باشگاه استقلال سرانجام پس از ماه‌ها پرونده بدهی این باشگاه به سرمربی ایتالیایی بسته شد.

به گزارش سورپرس؛ در حالی که طی روزهای اخیر صحبت هایی مبنی جلسه مدیران باشگاه استقلال و بانک شهر جهت اخذ وام مطرح بود و در نهایت روز گذشته مدیران این باشگاه از پرداخت قریب‌الوقوع مبلغ به سرمربی ایتالیایی داده خبر دادند، لحظاتی قبل کانال رسمی باشگاه استقلال خبری را منتشر و بسته شدن پرونده استراماچونی را به صورت رسمی اعلام کرد.

در ادامه متن منتشر شده توسط کانال رسمی باشگاه استقلال را می‌خوانید؛

با تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است.

رسمی: بزرگ‌ترین بدهی تاریخ استقلال پرداخت شد!

با همکاری و مساعدت بانک شهر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب‌ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام شود.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنین از تلاش‌ها و همکاری های سجادی وزیر ورزش و جوانان، خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، احمدی مدیرعامل بانک شهر و همکاران ایشان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.