کد خبر : 21254
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
-

رزمایش مواسات به نفع معلولین در کردستان کلید خورد

رزمایش مواسات به نفع معلولین در کردستان کلید خورد
کردستانی‌ها در این روزهای کرونایی، جلوه‌هایی از نوع دوستی مبتنی بر باور خیرخواهانه و مؤمنانه و برخواسته از ارزش‌های معنوی را رقم زدند.

به گزارش سورپرس، کردستانی‌ها در این روزهای کرونایی، جلوه‌هایی از نوع دوستی مبتنی بر باور خیرخواهانه و مؤمنانه و برخواسته از ارزش‌های معنوی را رقم زدند.

در این روزها که هر چند با اخبار تلخ کرونا روبه‌رو هستیم اما دست‌های سخاوتمندانه مردم نیکوکار به‌سوی نیازمندان باز شده و هر کس به سهم و توانایی‌ خود، در این صحنه مقاوم ایستاده است.

این‌بار بهزیستی استان کردستان در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، همصدا با سراسر کشور و همنوا با خیرین و نیکوکاران، پویش همدلی مومنانه را از اول ماه مبارک رمضان آغاز کرده است.

سیدصباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این‌باره تصریح کرد: به منظور کمک‌رسانی به اقشار محروم، نیازمند و معلولان تحت پوشش و همزمان با سراسر کشور پویش همدلی مومنانه را در سراسر استان و توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها اجرا کرده و تا پایان ماه رمضان ادامه می‌دهد.

وی افزود : کمک‌های مردم انسان‌دوست استان با توجه به نیت اهداءکنندگان در بین جامعه هدف بلافاصله توزیع خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی، امکان حضور و همراهی خیرین عزیز در مراکز بهزیستی و منازل معلولان و مددجویان وجود ندارد، تصریح کرد: از طریق شماره حساب مشارکت‌های مردمی، ادارات و پایگاه‌های بهزیستی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران جمع‌آوری می‌شود.

قریشی بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان با کمک دستگاه‌های اجرایی، خیرین و نیکوکاران و مراکز بهزیستی در سطح استان، کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی جمع‌آوری و در میان نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

حسین رسولی، معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات غیردولتی بهزیستی کردستان نیز در این رابطه اظهار داشت: علی‌رغم محدودیت‌های حضور مردم خیر در مراکز به خاطر بیماری کوید ۱۹، اما خوشبختانه حماسه یاری رساندن به نیازمندان همچون سال گذشته پررنگ و چشمگیر است.

وی نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را اعلام کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و شماره کارت ۶۱۶۷۹۵۷۰۷۱۸۱۶۷۸۴ و یا #۱۴۰۰۰۲۴*۴*۷۳۳* مربوط به بهزیستی واریز و ما را در تهیه مایحتاج ضروری، کمک هزینه‌های تحصیلی، ازدواج و درمان نیازمندان یاری کنند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.