کد خبر : 143174
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
-

به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت؛

دیدار فرمانده سپاه کرج با یک ورزشکار پرافتخار و جانباز دفاع مقدس

دیدار فرمانده سپاه کرج با یک ورزشکار پرافتخار و جانباز دفاع مقدس
فرمانده سپاه کرج به مناسبت اعیاد شعبانیه دیدار صمیمانه ای با یک ورزشکار و جانباز دفاع مقدس داشت.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس؛ در دیدار با جانباز عربگری، لیلا امینی نویسنده کتاب خاطرات این جانباز دفاع مقدس و بهاره امینی کاراته‌کای باسابقه و عضو تیم ملی جوجیتسو فرمانده سپاه کرج را همراهی کردند.

سرهنگ کبودوندی در دیدار با جانباز عربگری گفت: آقای عربگری جانباز عزیز دفاع مقدس، مصداق بارز شهید زنده هستند.

وی افزود: این عزیز با پشت پا زدن به زیبایی های دنیا و فدا کردن باارزش ترین نعمت وجودی و دنیایی خودشون که همان “نعمت بینایی ” بود ، چشم دل را به زیبایی های بی مثال عرش خداوند باز کردند.

این فرمانده سپاه یادآور شد: حفظ و سربلندی انقلاب اسلامی ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان می‌ باشد و قدردانی و تشکر، کمترین کار در مقابل زحمات و مجاهدت های این عزیزان است.

امینی هم در مورد کتاب زندگی نامه غلامرضا عربگری گفت: کتاب خاطرات آقای عربگری آماده و در نوبت چاپ قرار گرفته است.

وی افزود: «غلام رضا عربگری» اوایل جنگ پس از نابینایی دوباره راهی جبهه می شود و در عملیات بدر در جزیره مجنون حضور می یابد و پس از بازگشت به ادامه تحصیل می پردازد. او که فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی است مقام قهرمانی جهان را  دررشته دو میدانی از آن خود کرده و دارای مدال های طلا و نقره آسیایی است.

امینی درباره این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس گفت: وی با داشتن ۱۵۰ مدال از پرافتخاران عرصه ورزشی است و هم اکنون مدیریت یک آژانس هواپیمایی را برعهده دارد که خود مؤسس آن بوده و تنها نابینای جهان است که دارای آژانس هواپیمایی است.

در ادامه بهاره امینی بانوی ورزشکار ایرانی کشورمان در مورد آقای عربگری گفت: قهرمان واقعی امثال ایشان هستند، این عزیزانی که فراتر از برنده شدن در میادین ورزشی، در میادین دفاع از خاک کشور و نوامیس مردم در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند و اکنون الگوی مناسب پهلوانی برای تمام ورزشکاران هستند.

انتهای میام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.