کد خبر : 12048
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۱۷
-

رزمایش ارتش چین برای اعلام هشدار به تایوان

رزمایش ارتش چین برای اعلام هشدار به تایوان

ارتش چین روز یکشنبه اعلام کرد که رزمایشی با استفاده از تعدادی جنگنده و ناوشکن این کشور با هدف هشدار به تجزیه طلبان تایوان برگزار شد.

به گزارش سورپرس، ارتش در بیانیه خود که در تارنمای این سازمان نظامی منتشر شده،‌اعلام کرده که رزمایش در کانال باشی و تنگه میاکو در اقیانوس آرام برگزار شده است.

ناظران می گویند که ارتش چین با انجام این رزمایش در منطقه به استقلال طلبان تایوانی هشدار داده که به رغم درگیر بودن چین با معضل شیوع ویروس کرونا ، این کشور هرگز به تجزیه طلبان امکان فعالیت نخواهد داد.

«جانگ چونخویی» فرمانده منطقه شرقی ارتش چین در مصاحبه با رسانه ها گفت که تعدادی از ناوشکن ها، بمب افکن ها و جنگنده های چین در این رزمایش شرکت کرده اند.

وی افزود که توجه به شرایط ویژه تنگه تایوان، انجام تمرینات رزمی و برگزاری این رزمایش ها با تمام قوا نشاندهنده این است که چین نه تنها به تجزیه طلبان تایوانی اجازه هیچ اقدامی نمی‌دهد بلکه از حق حاکمیت خود دفاع خواهد کرد.

جانگ با اشاره به اینکه جزیره تایوان بخش جدایی ناپذیر چین است، افزود: ما مسوول حراست از صلح و ثبات این منطقه هستیم و جدایی طلبان را در هم می کوبیم.

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.