کد خبر : 110800
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
-

درآستانه فرا رسیدن عید قربان؛

راه‌اندازی بزرگترین مرکز عرضه و ذبح بهداشتی دام در قربانگاه منطقه ۱۹

راه‌اندازی بزرگترین مرکز عرضه و ذبح بهداشتی دام در قربانگاه منطقه ۱۹
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از راه اندازی بزرگترین مرکز عرضه دام با هدف تسهیل در عرضه دام بهداشتی و جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد غفاری گفت: همزمان با روزهای عرفه و عید سعید قربان این قربانگاه با ظرفیت عرضه ۲۴۰۰ راس دام سبک با تایید سازمان دام پزشکی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

به گفته این مسئول این جایگاه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع شامل یک فضای سرپوشیده و پارکینگ در محله شکوفه بلوار بخشنده، تقاطع ارسطو آماده سازی شده است.

او با اشاره به حضور چهار دامپزشک در جایگاه عرضه دام بهداشتی به منظور ارائه دام های سالم و معاینه شده و ده  سلاخ نیز به منظور ذبح رایگان دام‌ها افزود: در این جایگاه ۲۴ غرفه به منظور خدمت رسانی تدارک دیده شده است.

راه‌اندازی قربانگاه منطقه ۱۹ با ظرفیت عرضه بیش از ۲ هزار دام بهداشتی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطر نشان کرد: جایگاه عرضه دام زنده مجهز به بخش پاسخگویی به سوالات شرعی، نمازخانه، سیستم عابر بانک،چهار چشمه سرویس بهداشتی،آبسردکن، سیستم نوبت دهی، ترازوی شاخص و باسکول است و شهروندان می توانند در روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ عصر و در روز عید قربان از ۵ صبح تا ۱۵ عصر با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.