کد خبر : 137560
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
-

مدیر رادیو اربعین:

رادیو اربعین رسانه‌ای که مردم آن را از خود می دانند

رادیو اربعین رسانه‌ای که مردم آن را از خود می دانند
جواد تشکری مدیر رادیو اربعین می گوید تمام تلاش خودمان را برای مخاطب انجام می دهیم و این باعث شده مخاطب، رادیو اربعین را خوشبختانه از خودش دانسته و به آن اعتماد کند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس؛ جواد تشکری که پیش از مدیریت رادیو اربعین ،بیش از ۱۰ سال به عنوان مجری این شبکه فعالیت داشته با اشاره به اقبال خوب رادیو اربعین در بین مردم معتقد است: استقبال مخاطبان از رادیو اربعین مثل همه سال های گذشته یک سرمایه ارزشمند است و این را بر اساس تماس هایی که توسط مردم با برنامه ها گرفته می شود، ارتباطات ما و پیامک های زیادی که در طول شبانه روز دریافت می کنیم، عرض می کنم.

تشکری معتقد است:  ارتباطی که ما با مخاطبمان برقرار کرده ایم باعث شده مخاطب ما را از خود و خانواده خودش می داند، همچنین می داند در این یک ماه می تواند به ما اعتماد کند و ما را بشنود.

 اجرای های خودمانی؛ نقطه قوتی که احساس شد

تشکری در خصوص اجرای برنامه شبانگاهی  در رادیو  اربعین گفت: من سعی می کنم خیلی خودمانی برنامه را اجرا کنم خیلی محاوره ای صحبت می کنم و حس می کنم که بدین ترتیب مخاطب بهتر ما را  قبول می کند.
قطعا آن کسی که می خواهد پشت میکروفون بنشیند باید به نوعی صحبت کند و با مخاطب ارتباط بگیرد که مخاطب او را از خودش بداند و با او درد و دل بکند و سنگ صبور مخاطب باشد.
مدیر رادیو اربعین با تاکید بر تخصصی بودن رادیو اربعین یاد آور شد این شبکه ،یک شبکه معارفی مذهبی است و قطعا عوامل آن به ویژه گوینده و تهیه کننده  اشراف به این مسائل را نیاز دارد.

تشکری با اشاره به ظرفیت رادیو نما، آن را یکی از راههای موثر در ارتباط با مخاطب برشمرد و به ارسال روزانه  بیش از یک هزار  قطعه عکس برای این شبکه اشاره کرد.
او یاد آور شد: یکی از همکاران خوب ما به نام حامد قزلو وظیفه پایش و بارگزاری این عکس ها را بر عهده دارد.

مدیر رادیو اربعین از نمایش آثار اربعینی کودکان در رادیو نما خبر داد و گفت: آن بچه ای که نقاشی کشیده و برای ما ارسال می کند ،نقاشی اش را پخش می کنیم و  این  ارتباط تنگاتنگ رادیو اربعین  با  مخاطب  است که فکر نمی کنم، این اعتماد جای دیگری دیده بشود.

البته نباید فراموش کرد حلقه واسط این اعتماد حضرت سید الشهدا علیه السلام است که خود باعث تجمیع قلوب و نزدیکی دلها است.

جواد تشکری با بیان این مطلب  که ما در طول شبانه روز صدها نفر داریم که تماس می گیرند حتی  از خیرینی که قصد اعزام افراد بی بضاعت را دارند همین شد که سال گذشته بیش از ۱۳۰ نفر توسط افراد خیر و با واسطه رادیو اربعین به عتبات عالیات مشرف شدند. تاکید می کنم توسط افراد خیر نه اینکه ما این کار را انجام داده باشیم. به هر حال  در وسع مالی یک شبکه رادیویی فصلی نیست که این کار را انجام دهد ولی خود مخاطب همراه ما می شود ،کسی که آرزوی کربلا رفتن را دارد مشکلش را با ما در میان می گذارد ، و کسی که خیر است و دوست دارد کسی را کمک کند برای رفتن به کربلا ، او هم با ما تماس می گیرد و رادیو اربعین فهرستی را در اختیار افراد خیر قرار می دهد و ما فقط واسطه این خیر بودیم.

مدیر رادیو اربعین با افسوس اعلام می کند طی ده سال اخیر که توفیق همکاری با رادیو اربعین را پیدا کرده ام توفیق قدم گذاشتن در این سفر معنوی را نداشته ام ، وی تاکید می کند: حتی می توانم بگویم  از روزی که رادیو اربعین از سال ۹۲ آغاز شد طی این ده سال ، پایم را در مسیر مشایه که نگذاشتم هیچ ، در کل ماه صفر نه تنها از تهران خارج نشدم حتی از جام جم هم تقریبا بیرون نرفته ام.

رادیو اربعین رسانه ای که مردم آن را از خود می دانند

کار در رادیو اربعین؛توفیقی الهی

تشکری کار در رادیو اربعین را یک توفیق الهی می داند و معتقد است: همه عوامل رادیو اربعین با شور، شوق و عشق در این رادیو فعالیت می کنند و کم نیستند همکاران و حتی دوستان خارج از سازمان که از چند ماه قبل طی تماس های مکرر اعلام می‌کنند نذر کرده اند برای همکاری و حضور در این شبکه . شاید باورتان نشود خیلی از این درخواست ها را  واقعا نمی توانیم اجابت کنیم.
او تاکید کرد: عوامل رادیو اربعین که به صورت شبانه روز ی پای کار پیاده روی اربعین هستند، درست است درمسیر نیستند، پشت میکروفون یا این سوی استودیو در اتاق فرمان یا کارهای پشتیبانی انجام می دهند ولی همه این کارها با جان و دل است و به یقین مزدشان را از خود امام حسین (ع) می گیرند . پاداش و ثواب ایشان از محبان و عاشقان ابی عبدالله و همه کسانی که در مسیر مشایه حرکت می کنند، کمتر نیست.

به لطف خدا و برکت امام حسین (ع)  امروز رادیو اربعین به عنوان یک موکب رسانه ای شناخته شده و نه تنها همکاران من که بسیاری از سازمانها، نهادها و ارگانهای دست اندرکار درخواست همکاری و خدمت در این موکب را دارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ذکر حسین حسین لق لقه زبانمان نباشد و لایق محبت حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم .این محبتی که به ما کرد و توفیق و سعادت این را داریم که نام زیبای حسین (ع) را بر زبان جاری کنیم. امیدوارم که زندگی هایمان نور امام حسین (ع) داشته باشند. وجودمان نور امام حسین (ع) داشته باشد و تا هستیم حسینی باشیم و  به درد امام زمان مان بخوریم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.