کد خبر : 89130
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
-

دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با نماینده ولی‌فقیه

دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با نماینده ولی‌فقیه
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: بیماری‌های غیرواگیر همچون دیابت، قلب و عروق شیوع پیدا کردند و آمار نسبت به گذشته افزایشی بوده، که باید برنامه‌ریزی مناسبی در این راستا انجام شود.

به گزارش سورپرس، نماینده ی ولی فقیه افزود: فرزندآوری در استان و بیماری‌های تاثیرگذار که در بدو تولد برای نوزاد و مادر خطر دارد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد. آیت‌الله ناصری اشاره کرد: مسئله پیشگیری را جدی بگیرید و با جهادی عمل کردن انشاءالله علوم پزشکی بیش از گذشته رو به جلو حرکت کند. زمان دفاع مقدس هم کارها فوق‌العاده مهمی انجام شد که برای امروز ما الگو هست.

وی اظهار کرد: مسئله دانشجویان بیکار در آموزش عالی، مخصوصا دانشگاه علوم پزشکی باید مورد توجه قرار گیرد. از پتانسیل نیروی انسانی بیشترین بهره را برد.
ایشان در ادامه گفت: مقام معظم رهبری تاکید به تولید علم دارند. و در این راستا اگر پژوهشگری به شما مراجعه کرد با آغوش باز از او استقبال و طرح های خوب و عملیاتی کنید. و با استانداری هم هماهنگ باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان اشاره کرد: این چند وقت گذشته آمار کرونا کاهشی بوده، باید از این شرایط مراقبت کنید. تا روند افزایشی نشود. و به مردم آگاهی رسانی کنید تا زحمات کادر درمان هدر نرود.

دکتر خطیبی، ابوالحسینی و نیکوکار پیرامون وضعیت درمان استان توضیحاتی دادند. و خواستار این بودند که از ظرفیت ائمه جمعه برای واکسیناسیون و آگاهی‌رسانی بیش از قبل استفاده شود.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.