کد خبر : 125557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
-

دیدار با فائضه غفارحدادی نویسنده کتاب شبیه

دیدار با فائضه غفارحدادی نویسنده کتاب شبیه
محفل و دورهمی برای دیداربا فائضه غفارحدادی نویسنده کتاب شبیه روز دوشنبه اول اسفند ماه از سوی فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، این برنامه با شعار” هم صحبتی کتاب تو را کامل می کند” برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

نویسنده کتاب«شبیه» در این کتاب به مختصات شهر نیس و سوریه و حوادث آن اشاره دارد و می گوید : برای نوشتن این کتاب خیلی تحقیق کردم . روابط انسانی در این شهر براساس تجربه زیسته بوده و توصیف خود شهر بر اساس تحقیق. برای ترسیم مختصات شهر نیس با گوگل مپ زندگی کردم‌. سوریه و حوادث آن وام گرفته از خاطرات پرستاری به نام احسان جاویدی است که روای کتاب «همسایه‌های خانم جان» است.

غفارحدادی مخاطب کتاب «شبیه» را، نوجوانانی می داند که به ظهور اعتقاد دارند؛ اما تصویر روشنی از ظهور و پس از ظهور ندارند. از این رو فرهنگسرای کار وتعاون برای آشنایی نوجوانان این محفل دورهمی را روز دوشنبه اول اسفند از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می کند.

«شبیه»به زودی منتشر می‌شود/روایتی از شخصیت پیامبر و حاج قاسم

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست به نشانی بزرگراه یادگارامام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۴۶۹۴۶ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.