کد خبر : 140335
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
-

در فرهنگسرای گلستان؛

دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر تهران برگزار می‌شود

دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر تهران برگزار می‌شود
دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر شهر تهران از چهارشنبه اول آذر در فرهنگسرای گلستان آغاز شده و تا پنجشنبه ۳۰ آذر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس، دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر شهر تهران با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای نوجوانان کنشگر و فعال در محورهای فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی، علمی و فناوری توسط مدارس منطقه هشت از چهارشنبه اول آذر تا پنج شنبه ۳۰ آذر در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

این جشنواره آغاز مسیری برای هموار شدن بستر آموزش و رشد نوجوانان در مسیر کنشگری است تا با رویکرد حل مسئله به بهبود چالش‌ها بپردازند، مرحله مقدماتی این جشنواره با جذب حداکثری نوجوانان مستعد و با همکاری دبیرستان‌ها و هنرستان‌های منطقه از جمله فاطمیه، کمال، تزکیه شاهد، رضوان، کارآموز شروع شده و در نهایت با معرفی تعداد پنج نفر نوجوان برگزیده منطقه که به مرحله نهایی جشنواره راه می‌یابند ادامه می‌یابد.

در اولین جشنواره نوجوونیم که سال گذشته با حضور بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نوجوان شهر تهران برگزار شد، ۲۲ نفر نوجوان مستعد به مرحله نیمه نهایی و ۵ نفر از این نوجوانان کنشگر به مرحله نهایی رسیدند که آغازی بر حضور مستمر و تأثیرگذار این نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی، علمی و فناوری شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این مسیر کنشگری می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند.

دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.