کد خبر : 84986
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
-

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس در رادیو ایران:

دولت و مجلس پیگیر حق و حقوق جاماندگان سهام عدالت است

دولت و مجلس پیگیر حق و حقوق جاماندگان سهام عدالت است
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت:امیداریم با پیگیری های جدی مجلس و دولت، فضای کاری جدیدی برای گره گشایی کارها و امورات حل نشده فراهم شود.

به گزارش سورپرس به نقل از رادیو ایران، مهدی سعادتی بیشه سری، رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس در خصوص سهام عدالت و جاماندگان آن پرداخت و گفت: در حال حاضر سهام عدالت برای ۲ میلیون فوتی در کشور تعیین و تکلیف نشده که در صورت تامین منابع ساماندهی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی ها پول سهام را واریز کردند و اما در لیست قرار نگرفتند، افزود: دولت دوازدهم توجهی به سهام عدالت و پرداخت حق و حقوق سهام داران این حوزه نداشته است. با روی کار آمدن دولت جدید، مجلس با برگزاری جلسات مختلف با دولت به طور جدی پیگیر حق و حقوق جاماندگان سهام عدالت است.

 

این نماینده مجلس در بخش دیگر صحبت هایش خاطر نشان کرد: هر چند در بحث سهام عدالت سازمان خصوصی سازی و مجموعه بورس به خوبی عمل نکردند اما امیداریم با پیگیری های جدی مجلس و دولت، فضای کاری جدیدی برای گره گشایی کارها و امورات حل نشده فراهم شود.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۶:۳۵صبح، به تهیه کنندگی حسین معصومی و زهرا قائدی از رادیو ایران پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.