کد خبر : 98759
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
-

سخنگوی دولت:

دولت در ارتباط با مردم، رکورد شکست

دولت در ارتباط با مردم، رکورد شکست
سخنگوی دولت گفت: برگزاری ۱۵ سفر استانی فقط در پنج ماه اول دولت، نمایانگر آن است که ما در هر ماه یک سفر داشته‌ایم که این خود رکوردشکنی در ارتباط با مردم بوده است.

به گزارش سورپرس؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با بیان اینکه هم اکنون شاهد سفر رئیس‌جمهور به قطر هستیم، گفت: با توجه به اینکه داریم به ۶ ماهگی تولد دولت مردمی نزدیک می‌شویم، یکی از مهمترین وعده‌های نگاه دولتِ مردمی تغییر گفتمان دولت با رویکرد مردم محور بود.

دولت در ارتباط با مردم رکورد شکست

وی افزود: برگزاری ۱۵ سفر استانی فقط در پنج ماه اول دولت، نمایانگر آن است که ما در هر ماه یک سفر داشته‌ایم که این خود رکوردشکنی در ارتباط با مردم بوده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: شخص رئیس جمهور در این مدت با همه نمایندگان علاوه بر رئیس مجلس جلسه برگزار کردند. جلسات منظمی هم با روسای قوا به صورت منظم داشتند و نمایندگان مجلس نیز با اعضای دولت به صورت گسترده در کمیسیون‌ها و … در ارتباط بودند.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: حضورِ در لحظه‌ای مدیران ارشد، در زلزله، سیل، مشکلات استان کرمان و هرمزگان در سطح رئیس جمهور و معاون اول و وزرای مربوطه این احساس را در مردم ایجاد کرد که مدیران از دل مردم و از میان مردم و از خود مردم هستند.

کوچک‌ترین تجاوز به حریم قانون را نمی‌پذیریم

وی در خصوص نگاه دولت به مبارزه با فساد و قانون‌شکنی، افزود: علاوه بر توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی، تکمیل و ایجاد سامانه‌های مختلف برای کاهش فساد، پیشگیری و مقابله با فساد به عنوان اقدام راهبردی در دستور کار دولت بوده است. توسعه دولت الکترونیک از برنامه‌های دولت برای مبارزه با فساد و تحقق عدالت محسوب می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: آزادسازی سواحل به نفع مردم، اقدامی روشن از سوی دولت در مبارزه با قانون‌شکنی است. دولت معتقد است کوچک‌ترین تجاوز به حریم قانون، پذیرفتنی نیست.

بهادری جهرمی در رابطه با ثبات بازار ارز، تاکید کرد: حدود ۷۰۰ حساب بانکی در بازار ارز شناسایی و مسدود شدند که یکی از «المان‌های» ایجاد ثبات در بازار ارز است. پرونده‌هایی شناسایی شده که برخی برای قوه قضاییه فرستاده شده و برخی در حال آماده سازی برای ارسال است.

وی افزود: در همین دوره کوتاه ۶ ماهه مردم اثر ثبات در بازار ارز را می‌چشند و احساس می‌کنند و مردم در بخش خصوصی و اقتصادی شاهد همکاری بزرگ هستند، مانند افتتاح ۴۸ پروژه با محوریت بخش خصوصی به میزان ۱۷ میلیارد دلار که مانند آن به لحاظ حجم سرمایه گذاری مسبوق به سابقه نبوده است؛ منابع عربی به این رکوردشکنی‌ها اذعان داشتند.

سخنگوی دولت گفت: توسعه صادرات غیرنفتی نتیجه این سیاست متوازن است و در حوزه دیپلماسی، نتیجه دیپلماسی نتیجه گرا قابل مشاهده است. فعال شدن کمیسیون‌های اقتصادی دولت با کشورها بخصوص کشورهای منطقه به خوبی قابل مشاهده است. جهش در واردات واکسن کرونا که به کنترل فضای بیماری کمک کرد هم از آثار همین دیپلماسی است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.