کد خبر : 134536
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
-

جمع‌آوری فودکارها از زیر پل اوین

جمع‌آوری فودکارها از زیر پل اوین
شهردار ناحیه 9 منطقه 2گفت: در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان ،فودکارهای فاقد مجوز با دستور قضایی از زیرپل اوین واقع در تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران و بزرگراه یادگارامام (ره) جمع آوری شد

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، مجید فلاح با اعلام این خبر گفت: فعالیت و استقرار فودکارها زیرپل اوین به لحاظ سد معبر ایجاد کرده ، مشکلات ترافیکی و حوادث رانندگی را در بزرگراه شهید چمران موجب شده بودند که درهمین راستا جمع آوری فودکارها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فعالیت شبانه این فودکار، علاوه بر مشکلات ترافیکی ،به لحاظ تولید و پخش زباله در محل، آلودگی های بصری و زیست محیطی را در معابر شهری ایجاد کرده بود.

فلاح با اشاره به اینکه فعالیت فودکارها نیازمند اخذ مجوز هستند افزود: با توجه به اینکه فود کار فعال در این محل ،فاقد مجوز بود،مدیریت شهری منطقه نسبت به جمع آوری و آزاد سازی معابر دراشغال آنها اقدام کرد.

وی گفت: در همین راستا در گام نخست اخطارهای لازم درچند مرحله جهت عدم فعالیت و ترک محل به صاحبان این کسب و کار ابلاغ گردید و پس از عدم تمکین و توجه به اخطارهای ابلاغی، دریک فرایند قانونی و اخذ دستور قضایی خودروها از محل جمع آوری شد.

شهردار ناحیه۹ افزود: سد معبر در فضاهای شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می شود که با پیگیری های صورت گرفته و همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ، این فضا از تصرف این افراد آزاد شد.

زنان کارتن خواب

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.