کد خبر : 134915
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
-

رئیس مجلس شورای اسلامی:

دنیا باید هزینه توهین به عقاید مسلمانان را بپردازد

دنیا باید هزینه توهین به عقاید مسلمانان را بپردازد
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دولت سوئد هیچ اقدام عملی و موثری برای جلوگیری از قرآن سوزی انجام نداده است، خطاب به مسئولان این دولت گفت: توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست.
به گزارش سورپرس؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز شنبه ۳۱ تیرماه مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود، زمینه سازی اهانت دوباره به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را محکوم کرد و افزود: این دولت در ادعای خود پیرامون مخالفت با این اقدام، صادق نیست و هیچ اقدام عملی و موثری برای جلوگیری از این قبیل اقدامات به عمل نیاورده است.

وی اظهار داشت: جریحه دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خروش روز گذشته ملت مسلمان ایران اسلامی در سراسر کشور برای محکوم کردن این اقدام شنیع، حرکتی به هنگام، ضروری و از روی موقعیت شناسی بود.

قالیباف خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت‌های مسلمان نیز همچون ملت‌های مسلمان، اتحاد و غیرت دینی خود را در برابر این شیطان صفتان هتاک به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در اعتراض به هتک حرمت قرآن برخی کشورهای اروپایی، در ابتدای صحن علنی امروز مجلس، از جای برخاستند و دعای ختم قرآن را قرائت کردند و شعار مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا سر دادند.

آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.