کد خبر : 70811
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
-

پخش سه سریال جدید از آنتن شبکه های رادیو

پخش سه سریال جدید از آنتن شبکه های رادیو
"یکی از میان خود ما"،"از روزگار رفته" و "پلاک 13" عناوین سریال های جدیدی هستند که از شبکه های رادیویی ایران ، نمایش و تهران پخش می شوند.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، “یکی از میان خود ما” درباره حال و هوای این روزها و انتخاب بر سر یک نماینده است ولی این انتخاب،رقابتی جنجالی وعجیب و غریب را رقم می زند و کشمکش هایی به وجود می آورد.

این سریال رادیویی به کارگردانی رامین پورایمان، نویسندگی فائزه صالحی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی احمد هاشمی، حمید هدایتی، حمید یزدانی، بهناز بستان دوست، ناهید مسلمی، مینو جبارزاده، مجید حمزه، سینا نیکوکار، کامیار محبی، مهرداد عشقیان، شمسی صادقی و احمد لشینی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه های رادیویی نمایش و ایران پخش می شود.

سریال رادیویی ” از روزگار رفته” که به وقایع دوران مشروطه می پردازد هر شب ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود. این سریال رادیویی به نویسندگی هانیه نجفی ، کارگردانی مینو جبارزاده ، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری جعفر جودتی و محمدرضا محتشمی و با هنرمندی رویا فلاحی مهرداد عشقیان، محمد آقا محمدی ، مجید حمزه، راضیه مومیوند، ایوب آقاخانی، نوشین حسن زاده، مونا صفی، رامین پورایمان، محمد رضا علی، سعیده فرضی، فریبا طاهری، کامیار محبی، نورالدین جوادیان و علی میلانی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

نمایش رادیویی “پلاک ۱۳” نیز با حال و هوای طنز، شب از شبکه رادیویی نمایش و تهران پخش می شود.

داستان این نمایش درباره پیرمرد هفتاد ساله ای است که دلباخته مستأجرش می شود و با فرزندانش کشمکش پیدا می کند.

مجموعه نمایشی “پلاک ۱۳” نیز به کارگردانی مجید حمزه، نویسندگی داریوش روحی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی رامین پورایمان، ماندانا اصلانی،محمدرضاعلی،ناهید مسلمی،حمید یزدانی،مجتبی طباطبایی، شمسی صادقی، امیر فرحان نیا، شهریار حمزیان و احمد لشینی هر روز ساعت ۱:۰۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو تهران می رود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.