کد خبر : 16326
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۶:۵۱
-

پیام کارگردان سینما برای پزشکی که با کرونا مبارزه می‌کند

پیام کارگردان سینما برای پزشکی که با کرونا مبارزه می‌کند
تهمینه میلانی نوشت: خانم دکتر مینو محرز در حال مبارزه با کرونا، این بار نه در قامت یک پزشک انسان ، بلکه در حال مبارزه با این بیماری ویرانگر است.

به گزارش سورپرس، تهمینه میلانی نوشت: فرشته ایران، بانوی یگانه ایران خانم دکتر مینو محرز در حال مبارزه با کرونا این بار نه در قامت یک پزشک انسان ، بلکه در حال مبارزه با این بیماری ویرانگر است.

دوستش دارم ، تحسینش می کنم و آرزوی سلامتی ایشان را دارم.

ایشان اخیرا در زمینه ی مداوای کورونا در ایران فعال بودند ‌متاسفانه در این مسیر آلوده به ویروس شدند.

چقدر من خوشبخت بودم که سالها پیش چندین فیلمنامه با مشاوره ایشان و همکارانشان یا موضوع ایدز نوشتم فیلم نامه هایی که هرگز ساخته نشد تا آبروی نظام حفظ شود.

خانم دکتر مینو محرز (زاده ۱۳۲۴) پزشک، رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران (IRCHA)، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران است.[۱][۲] وی متخصص بیماری‌های عفونی است و زمینه اصلی فعالیتش ایدز می‌باشد.

او به عنوان کارشناس سازمان جهانی بهداشت دربارهٔ بیماری ایدز در ایران و منطقه مدیترانه شرقی پژوهش می‌کند و از سال ۱۳۹۴ که مرکز تحقیقات ایدز ایران (IRCHA) راه اندازی شد ریاست آن را بر عهده دارد. مرکز تحقیقات ایدز، نهاد پیشروی ایران در زمینهٔ پژوهش‌های پایه‌ای و مبتنی بر جامعه دربارهٔ HIV/AIDS در ایران است.

مینو محرز دو کتاب تألیف و چهار کتاب در زمینه پزشکی ترجمه کرده‌است و ۴۱ مقاله در نشریات فارسی و ۶۰ مقاله در نشریات بین‌المللی منتشر کرده‌است. و عضو گروه تدوین کننده دستورالعمل درمانی (گاید لاین)های کشوری است.

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.