کد خبر : 100263
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
-

دستگیری رئیس صنعت معدن و تجارت رباط کریم

دستگیری رئیس صنعت معدن و تجارت رباط کریم
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از دستگیری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رباط کریم و معاونانش به اتهام ارتشاء خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ رحیم علیش پور بااشاره به شکایت یکی از صنعتگران رباط کریم مبنی بر مطالبه رشوه ازسوی رئیس صنعت معدن و تجارت برای سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده تعزیراتی و تحقیق در این زمینه افزود: پس از تشکیل پرونده قضایی تحقیق و بررسی موضوع به اطلاعات سپاه شهرستان واگذار شد.

دادستان رباط کریم بابیان اینکه نتیجه تحقیقات حکایت از دریافت رشوه از صاحبان صنایع به بهانه رفع موانع تولید داشت و بازجویی از رئیس صنعت معدن و تجارت و معاونان وی به شناسایی و دستگیری فرد دیگری بعنوان رابط و یا کارچاق کن کمک ویژه‌ای کرد.

علیش پور افزود: بازجویی از این رابط نشان داد وی علاوه بر رباط کریم با ادارات دیگری در استان تهران فعالیت دارد و بعنوان رابط صنعت معدن و تجارت و به بهانه رفع مشکلات با صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی قرارداد‌هایی را منعقد و رشوه اخذ می‌کند.

وی با اشاره به دستگیری ۴ متهم گفت: تحقیقات تکمیلی در این زمینه همچنان ادامه دارد و ممکن است افراد دیگری هم شناسایی و دستگیر شوند.

انتهای پیام/۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.