کد خبر : 140215
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
-

«در سوگ ریحان» با حضور در منزل شهید حسن سلمانی

«در سوگ ریحان» با حضور در منزل شهید حسن سلمانی
فرهنگسرای گلستان همزمان با دهه اول فاطمیه، ویژه ‌برنامه «در سوگ ریحان» را با حضور کانون دختران نوجوان گلستان روز چهارشنبه 8 آذرماه  ساعت 30/15 در منزل  شهید بزرگوار" حسن سلمانی" برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی و هنری منطقه هشت؛ ویژه‌ برنامه ” در سوگ ریحان”  با حضور کانون دختران نوجوان گلستان و با دیدار از خانواده معظم شهید حسن سلمانی در دهه اول فاطمیه برگزار می‌شود.

این مراسم با نگاه نوجوانانه به مجالس عزاداری و با هم‌اندیشی و اجرای کانون دختران نوجوان گلستان در قالب‌های مختلفی همچون دیدار با خانواده شهید سلمانی، خوانش وصیت نامه شهید،  دکلمه خوانی و مداحی در مدح حضرت زهرا(س)،  برپایی سفره احسان حضرت زهرا(س) و… برگزار می‌شود.

آیین عزاداری ” سوگ ریحان” با هدف تربیت کنشگران فرهنگی نوجوان،  کشف ظرفیت و استعدادهای نوجوانان، تقویت هویت جمعی و مسئولیت پذیری در نوجوانان و … به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مندان به فعالیت در باشگاه نوجوانان گلستان و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی می‌توانند برای عضویت در این باشگاه، به فرهنگسرای گلستان، واقع در نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.