کد خبر : 135190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
-

خیابان شریعتی، سبزتر از همیشه

خیابان شریعتی، سبزتر از همیشه
رفیوژ سبز میانی خیابان شریعتی با اجرای طرح ویژه فضای سبز و بسیج نیروهای خدمات شهری منطقه یک با کاشت درختچه، بازپیرایی و سبز تر شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: با توجه به ویژگی سبز منطقه یک و قرار گرفتن آن در دامنه های البرز نیاز است وضعیت معابر شهری منطقه نیز با این ویژگی همخوانی داشته و سبزتر باشد بر همین اساس رفیوژ سبز میانی خیابان شریعتی به طول بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ متر حدفاصل میدان قدس تا پل آیت اله صدر اجرا شد و در حال حاضر واکاری و بازپیرایی فضای سبز این مسیر نیز در یک طرح ویژه در دست اقدام قرار گرفته است.

او افزود: به منظور سرسبزی و ارتقای سطح کیفی نمای بصری در این خیابان که به عنوان یکی از ورودی های منطقه یک محسوب می شود با بسیج نیروهای فضای سبز عملیات کاشت درختچه یاس هلندی به عنوان درختچه همیشه سبز در این مسیر انجام و تا کنون بیش از ۸۰۰ اصله درختچه حدفاصل خیابان شهید دولو تا رضایی کاشته شده است.

صباغ تصریح کرد: این طرح مشتمل بر بازکاشت و بازطراحی در این مسیر ادامه خواهد داشت و تا پایان طرح بیش از ۳ هزار اصله درختچه در آن غرس می شود.

گفتنی است اجرای رفیوژ میانی خیابان شهید باهنر حدفاصل میدان نیاوران تا سه راه یاسر در راستای توسعه کمربند سبز شمیران و همخوانی معابر شهری با وضعیت اقلیمی آن‌ نیز در حال اجراست.

رفیوژ سبز خیابان شریعتی، سبز تر شد

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.