کد خبر : 124847
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
-

رئیسی در مراسم ۲۲ بهمن:

امروز جلوه انسجام ملی در صدها شهر و هزاران روستا است

امروز جلوه انسجام ملی در صدها شهر و هزاران روستا است
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی، حضور، حماسه، فریاد و حضور مردمی در هر کوی و برزن در صدها شهر و هزاران روستا است.

به گزارش سورپرس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن ماه، روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، روز پیروزی حق بر باطل، روز پیروزی خون بر شمشیر، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین، روز انفجار نور، تحقق معجزه قرن، روز تحقق خواست مجاهدان راه خدا، علما، صلحا و شهدا و کسانی که در طول تاریخ امید برپایی نظامی به نام دین همواره در دل آنها بود و در ابن راه تلاش بسیار کردند است.

وی عنوان کرد: ۲۲ بهمن روز پایان استبداد و وابستگی و روز آغاز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و روز تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران پرواز به ثمر نشستن روشنگری‌ها و رهنمودهای امام راحل و عظیم الشان، روز پایان سلطه سلطه گران بر ایران عزیز و روز بسیار مبارکی است.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی، حضور، حماسه، فریاد و حضور مردمی در هر کوی و برزن در صدها شهر و هزاران روستا است. مردم امروز در میدان حاضر شدند که نه فقط رأی که بالاتر از رأی با امام، رهبری معظم انقلاب، شهدا و آرمان‌های شکوهمند انقلاب اسلامی عهد ببندند.

رئیسی خاطرنشان کرد: این عهد بالاتر از میزان و رأی است. کسانی که حضور می‌یابند فقط رأی نمی‌دهند بلکه همواره پای رأی و انتخاب خود هستند. ما فقط جمع نشدیم که ۲۲ بهمن ۵۷ را تجلیل کنیم. آری، آن حرکت عظیم همواره قابل تجلیل است اما علاوه بر تجلیل و تکریم نسبت به فجر آفرینان ۵۷، آمدیم بگوییم ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مردم، شکست دشمنان و پیروزی جبهه انقلاب بار دیگر رقم خورده است.

وی با بیان اینکه این اعلام، اعلام یک ۲۲ بهمن دیگر در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است، گفت: ببینید در این یکسال دشمنان چه کردند و چه فتنه ها و توطئه هایی انجام دادند اما ملت سرفراز ایران و مردان و زنان تاریخ ساز ما دشمن و دست پلید دشمن را شناختند و خوب در صحنه ظاهر شدند و خوش درخشیدند به نحوی که یکبار دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی، مردم عزیز و سرافراز و انقلابی ما دشمن را ناکام گذاشتند.

امروز جلوه انسجام ملی در صدها شهر و هزاران روستا است

برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم دست نشانده پهلوی را تطهیر کنند

رئیسی با تاکید بر اینکه حکومت ستمشاهی پهلوی فقط عقب ماندگی کشور و ذلت این کشور و ملت را در مقابل قدرت های سلطه گر می خواست، بیان کرد: آنچه حکومت ستمشاهی برای مردم آورد این بود که هم ایجاد حکومت پهلوی و هم بقای آن با کودتا بود. بر خلاف اصول مشروطه و خلاف خواست ملت با کودتا آمدند و به کشور و داشته های کشور و ظرفیت های عظیم آن خیانت و جنایت کردند.

وی اضافه کرد: آنها فقط به دنبال این بودند که چه کنند آمریکا و نظام سلطه خوشش بیاید و خوشنود شود. برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم دست نشانده پهلوی را تطهیر کنند اما فرمان رهبری معظم انقلاب برای مجاهدان در عرصه تبیین و جامعه بیش از پیش باید روشن باشد که این رژیم چه زشتی ها و پلیدی ها را برای مردم آورد و چه ذلت و عقب ماندگی ای را برای مردم ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.