کد خبر : 25565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
-

خیابان ستارخان با اجرای عملیات عمرانی بهسازی شد

خیابان ستارخان با اجرای عملیات عمرانی بهسازی شد
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 2 گفت: با حضور فعال اکیپ های عمرانی و اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت بیش از 11 هزار مترمربع از خیابان ستارخان بهسازی و ساماندهی شد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد رضا کرمی، معاون فنی و عمران منطقه دو با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ساماندهی محورهای اصلی و فرعی منطقه عملیات لکه گیری و روکش آسفالت با استقرار اکیپ درمحلات اجرا  می شود.

کرمی با بیان اینکه عملیات سامادهی و بهسازی معابر و محلات براساس اعلام اولویت ها اجرا می شود افزود:  عملیات  لکه گیری و روکش اسفالت شبکه بزرگراهی و معابر منطقه براساس برنامه پیش بینی شده  در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه خیابان ستارخان یکی از معابر اصلی و پر تردد این منطقه است ، افزود: به منظور بهبود شبکه معابر شهری، عملیات روکش آسفالت بیش از ۱۱ هزار مترمربع از خیابان ستارخان حدفاصل خیابان شاد مهر تا میدان توحید  انجام شد.

وی افزود: همزمان با اجرای بهسازی معابر شهری،عملیات آسفالت ولکه گیری بزرگراه یادگار امام (ره) حد فاصل پل کوهستان  تا پل سئول با توزیع ۴ هزار تن آسفالت انجام شد.

معاون فنی و عمران منطقه  ۲ گفت: بهسازی مسیر شمال به جنوب  بزرگراه  شهید چمران، مسیر غرب به شرق  بزرگراه شهید همت و  بزرگراه های شهید حکیم، شیخ فضل الله نوری و هاشمی رفسنجانی و همچنین رمپ و لوپ ها و تقاطع های غیر همسطح شبکه بزرگراهی  از جمله برنامه های  آتی منطقه در بهسازی معابر بزرگراهی است.

انتهای  پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.