کد خبر : 141789
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
-

خبر تلخ برای استقلال؛ بینایی یک چشم یامگا کامل نیست!

خبر تلخ برای استقلال؛ بینایی یک چشم یامگا کامل نیست!
سرانجام باشگاه استقلال درباره وضعیت یامگا اطلاع رسانی کرد.

به گزارش سورپرس؛ حسن قهرمانی؛ سه روز پس از مصدومیت شدید کوین یامگا در تمرین استقلال، پزشک این تیم درباره این بازیکن صحبت کرد و باشگاه استقلال با انتشار کلیپی از صحبت‌های محمدعلی زارع، شرح حال این بازیکن را بازتاب داد.

زارع در این رابطه گفت: «سه روز پیش کوین دچار حادثه شد. شدت حادثه در حدی بود که طی بیست سال فعالیت خودم در فوتبال چنین برخوردی ندیده بودم. استوک یکی از بازیکنان مستقیما به چشم کوین خورد به‌طوری که دچار خون‌ریزی شدیدی شد و همان‌جا مشخص بود آسیب جدی است. هم آسیب استخوان و هم بافت نرم.»

او در ادامه گفت: «خوشبختانه با امکاناتی که باشگاه از قبل آماده کرده بود در کمپ، اقدامات اولیه انجام شد با کمک همکاران و بعد از پایدار کردن (یامگا از شوک برخورد بیهوش شده بود) و احیا کردن او، سریعا آمبولانس خواستیم و بیمار را با هماهنگی‌ای که کرده بودیم، به بیمارستان اعزام کردیم.»

زارع ادامه داد: «پس از اعزام به بیمارستان دوم که یکی از بهترین مراکز چشم ایران است، بلافاصله به دلیل شدت حادثه او را به اتاق عمل منتقل کردیم و دو عمل جراحی روی چشم او انجام شده که خوشبختانه موفقیت‌آمیز بود. یکی از عمل‌ها بحث پارگی مجرای اشک بود که کاملا از بین رفته بود و ترمیم شد. اقدامات درمانی یامگا با هماهنگی اساتید دانشگاه جان هاپکینز در حال انجام است.»

زاع با اشاره به درمان طبی، گفت: «تمرکز بر روی این است که فشار روی عصب چشم برداشته شود تا به مرور بینایی او برگردد. مشکل اصلی این است که در حال حاضر بینایی او کامل نیست و به عمل‌های بعدی نیز احتیاج خواهد داشت. عصب چشم او دچار تروما شده و احتیاج به زمان دارد تا به حالت قبل برگردد و هواداران دعا کنند تا بینایی او به حالت قبل برگردد.»

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.