کد خبر : 39000
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
-

رییس قوه قضاییه: کارخانه‌ای تعطیل نخواهد شد

رییس قوه قضاییه: کارخانه‌ای تعطیل نخواهد شد
حجت الاسلام رییسی در جلسه شورای‌ عالی قوه قضاییه گفت: نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود و تولیدکنندگان زمین بخورند.

به گزارش سورپرس، رئیس قوه قضائیه در نشست مسئولان عالی قضایی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پیگیری تولید همانند مبارزه با فساد از وظایف مهم دستگاه قضاست.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: نیروی انسانی کارآمد و ذخایر عظیم مادی و معنوی در کشور وجود دارد که مسئولان باید با تلاش و ایستادگی همه ان‌ها را بکار گیرند.

رئیس دستگاه قضا بر حمایت حقوقی قوه قضاییه ازکارگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران برای تسهیل تولید تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی، حمایت از رونق تولید را مانند مبارزه با فساد اقتصادی وظیفه خود می‌داند.

رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه افزود: تلاش می‌کنیم با حمایت‌های قضایی، آرامش خاطر سرمایه گذاران و تولید کنندگان را فراهم کنیم و امروز تولید مساله محوری است و نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود و تولیدکنندگان زمین بخورند.

وی اظهار داشت: سرداران سپاه و ارتش برای اجرای فرمان امام (ره) مبنی بر شکستن حصر آبادان سر از پا نشناختند و امروز هم وقتی رهبر انقلاب فرمان حفظ ارزش ملی را صادر کردند، باید میدان داران اقتصاد با تاسی به سال‌های دفاع مقدس برای اجرا این فرمان سر از پا نشناسیم.

وی خاطرنشان کرد: درس دفاع مقدس برای امروز این است که کاری کنیم تا مردم احساس آرامش کنند. برخی اظهار نظر‌ها که ریشه ناکارآمدی‌ها را دشمن معرفی می‌کند، موجب تشجیع دشمن خواهد بود؛ کار دشمن که دشمنی کردن است این مسئولان هستند که باید با ظرفیت بزرگ نیروی انسانی و ذخایر ارزشمند کشور، بتوانند مشکلات را حل کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: تردید نداریم از این مرحله نیز پیروزمندانه عبور خواهیم کرد. مردم همیشه رمز شکست دشمن بوده‌اند، امروز هم همین خواهد بود و دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی سازی کند.

وی افزود: آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی کانون جرم و جنایت و پایه‌گذار شکنجه هستند. هیچ گونه ملامت و تهدیدی در دل همکاران جای نگیرد، شجاعت و صدور حکم بما انزل الله، هم مایه سعادت برای دستگاه قضایی و هم مردم و کشور خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.