کد خبر : 139852
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
-

خانواده ۱۹۹ نفره‌ای که زیر یک سقف زندگی می‌کنند+عکس

خانواده ۱۹۹ نفره‌ای که زیر یک سقف زندگی می‌کنند+عکس
روستای بکتاونگ در ایالت میزورام هند، خانه پرجمعیت‌ترین خانواده دنیاست که ۱۹۹ نفر عضو آن زیر سقف خانه‌ای بزرگ زندگی می‌کنند.

به گزارش سورپرس به نقل از خبرآنلاین؛ «پو زایونا»، با داشتن ۳۸ همسر، ۸۹ کودک و ۳۶ نوه، پدر پرجمعیت‌ترین خانواده دنیا بود که سال ۲۰۲۱ در سن ۷۶ سالگی به‌دلیل بیماری‌های فشار خون و دیابت فوت کرد. اما خانواده او در آپارتمانی که روی تپه‌های روستای بکتاونگ بنا شده است، همچنان کنار هم زندگی می‌کنند. برخی از فرزندان این خانواده ازدواج کرده‌اند و خودشان بیش از یک فرزند دارند و اکنون تعداد این خانواده به ۱۹۹ نفر رسیده است.

خانواده ۱۹۹ نفره‌ای که زیر یک سقف زندگی می‌کنند/ عکس

خانواده ۱۹۹ نفره‌ای که زیر یک سقف زندگی می‌کنند/ عکس

این خانواده روزی دو بار در سالن بزرگ خانه‌شان جمع می‌شوند و غذا می‌خورند. آنها در تمام کارهای روزمره‌شان و مخارج زندگی‌شان با هم شریک هستند و در تلاش‌اند میراث «پو زایونا» را حفظ کنند.

یکی از پسرهای زایونا می‌گوید، «من مثل پدرم نیستم! خدا او را برگزیده بود. اما من فقط یک انسان معمولی‌ام و نمی‌توانم چند همسر داشته باشم.»

برخی از اعضای این خانواده قصد دارند فرزندان خود را به مکان‌هایی بفرستند که فرصت تحصیل و پیدا کردن شغلی مناسب داشته باشند. اما درکل این خانواده روبه‌رشد هنوز هم از اینکه زندگی جمعی کنار هم داشته باشند، راضی‌اند.

خانواده ۱۹۹ نفره‌ای که زیر یک سقف زندگی می‌کنند/ عکس

جالب اینکه، آنها باعث شدند این منطقه از هند به یک نقطه گردشگری جذاب برای افرادی شود که می‌خواهند از این خانواده دیدن کنند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.