کد خبر : 425
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
-

خاطرات یکی از دانشجویان حاضر در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

خاطرات یکی از دانشجویان حاضر در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا
یکی از دانشجویان پیرو خط امام(ره) گفت: پس از مذاکره، دیگر در جلسات ۱۳ آبان شرکت نمی‌کنم زیرا از مخالفان اصلی مذاکره بودم.

به گزارش سورپرس، فروز رجایی‌فر فعال سیاسی و از دانشجویان حاضر در تسخیر در لانه جاسوسی آمریکا در نشست خبری – رسانه‌ای با عنوان “استقلال ایران در گروه استکبارستیزی و مقاومت اسلامی”، گفت: واقعیت این است که پس از جریان مذاکره، انزوا گزیده‌ام و دیگر در جلسات ۱۳ آبان شرکت نمی‌کنم زیرا از مخالفان اصلی جریان مذاکره بودم.

او ادامه داد: خاطرم است که گروهی از مصر برای دیدن لانه جاسوسی آمده بودند و من برای سخنرانی دعوت شده بودم که ناگاه یک نفر سوال کرد از این دانشجویان هنوز کسی زنده است و من هم از صندلی بالا رفتم و گفتم هنوز آنقدر زنده هستیم که از صندلی هم بتوانیم بالا رویم.

رجایی‌فر افزود: برخی‌ها می‌گویند که پس از این اشغال، امام(ره) دو الی سه روز بعد سخندانی کرد اما این نوعی تحریف تاریخی است زیرا در ۱۵ آبان متن سخنان امام(ره) چاپ شد که در صبح روز ۱۴ آبان ایشان سخنرانی و از این حرکت دفاع کردند.

این فعال سیاسی گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی، امام(ره) در سخنانشان انقلاب اسلامی را با یک انقلاب دیگر مقایسه کردند اما نه انقلاب‌های غربی بلکه این انقلاب را با بعثت حضرت رسول(ص) مقایسه کردند و گفتند که پس از بعثت حضرت رسول(ص) شیاطین بسیار ناراحت شدند زیرا کار برایشان مشکل شد. امام(ره) معتقد بودند که انقلاب ما مانند بعثت رسول موجبات مایوسی شیطان‌های جهان را فراهم آورد.

او پیروزی انقلاب را انقلاب اول نامید و گفت: از همان زمان ابتدای انقلاب که آقامصطفی فوت کردند و شهادت یک سری طلبه‌ها و ماجرای تبریز و شهریور و فرار شاه پیش آمد، تمام این ماجراها حدود ۱۴ الی ۱۵ ماه به طول انجامید که می‌توان گفت انقلاب اول بود و بلاخره هم پس از این مقاومت‌ها، ما پیروز شدیم.

رجایی‌فر ادامه داد: اما پس از این، انقلاب دوم برای ما ایجاد شد که در آن دشمن ایران از شاه به ارباب شاه و از کشوری به بین‌الملی ارتقاء یافت و می‌توان گفت که در این ۴۰ سال درگیری بین انقلابیون و ضدانقلابیون همچنان ادامه دارد و شاهدیم که در برخی موارد ما خوردیم و برخی ضربه‌ها هم زدیم و موقعیت‌های خوبی برای جبهه مقاومت فراهم آوردیم.

او گفت: جبهه مقاومت هم دیگر یک شهر نیست بلکه چندین کشور و در نتیجه عرصه انقلاب دوم جهانی است و ما در انقلاب دوم هنوز به پیروزی نرسیده و به شکست دشمن یعنی آمریکا دست نیافته‌ایم. اینگونه نیست که بگوییم با گرفتن سفارت انگلیس در آستانه انقلاب سوم هستیم خیر انگلیس هم از دست‌نشانده‌های دشمن اصلی ما یعنی آمریکاست.

فعال سیاسی خاطرنشان کرد: باید گفت که این انقلاب میراث کسی نیست که حال افرادی بیایند بگویند از اقدام سابقشان پشیمانند، بلکه از همان زمان که امام(ره) از آن دفاع کردند همچنان ادامه دارد و ملت ایران نمونه همان دانشجویی است که با کنار رفتن یک نفر نمی‌توان جلوی این جریان را گرفت و انشاءاللّه ما هم بتوانیم روشنگری کنیم تا تلاش‌های برخی در داخل و خارج برای تقلیل این ارزش‌ها را جوابگو باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.