کد خبر : 48189
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
-

حضور شیوا خسرومهر در دو سریال قطعی شد

حضور شیوا خسرومهر در دو سریال قطعی شد
شیوا خسرومهر در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» و فصل دوم «جلال» حضور دارد.

به گزارش سورپرس، فصل چهارم «بچه مهندس» با اضافه شدن بازیگران جدیدی همچون عبدالرضا اکبری در تهران مشغول فیلمبرداری‌اند. همچنین شیوا خسرومهر نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد.

فصل چهارم «بچه‌مهندس» قرار است دوباره شانسِ حضور در کنداکتور رمضانی را داشته باشد. همچون فصل اول که در رمضان ۱۳۹۷ و فصل سوم نیز در ماه رمضان ۱۳۹۹ روی آنتن رفت. تاکنون حضور بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر قطعی شده و به زودی چند بازیگر جدید نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

او همچنین در سری دوم سریال «جلال» نیز حضور دارد که چندی پیش رسماً فیلمبرداری‌اش را آغاز کرد تا هرچه زودتر بتواند این فصل را به دهه فجر و یا آنتن بهمن‌ماه رسانه ملّی برساند.  قصه‌ها و اتفاقات جدید در فصل دوم را حسن نجفی کارگردان سریال تدارک دیده که قرار است از قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب و آزادسازی سوسنگرد را نشان دهد که به دست نیروهای قهرمان آذربایجان در دفاع‌مقدس ۸ ساله رقم خورده است.

ترکیبی از بازیگران آذربایجان، خوزستان و تهران در این فصل حضور دارند. البته بازیگرانی مثل عمار تفتی، حمیرا ریاضی و برخی دیگر که در فصل اول بودند و جزو بازیگران محوری‌اند در این فصل هم حاضرند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.