کد خبر : 93291
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
-

حاج قاسم از پرورش یافتگان مکتب انسان‌ساز امام و انقلاب بود

حاج قاسم از پرورش یافتگان مکتب انسان‌ساز امام و انقلاب بود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی افتخار فرهنگ قرآنی، مکتب اهل بیت (ع) و پرورش یافته نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

به گزارش سورپرس، محمد باقر قالیباف امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر ری، افزود: جای شهید سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک فرمانده میدانی و سرداری مخلص در میان ما خالی است.

قالیباف همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم؛ حمله تروریستی به خودرو حامل شهید سلیمانی و همرزمانش را یک اقدام رذلانه از سوی استکبار جهانی به سرکرده آمریکای جنایکتار خواند و افزود: کشور در این مقطع زمانی و شرایط حساس نیازمند وجود فرمانده میدانی و سرداری مثل شهید سلیمانی است و از این لحاظ انصافاً جای او در میان ما خالی است، برای همه ما جای قصه و اندوه است که چنین فرد لایق، شایسته، شجاع، مدیر و مدبر در جمع ما نیست.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه امروز جای خالی شهید سلیمانی در جای جای انقلاب را حس می‌کنیم گفت: شهادت وی از این جهت جای تبریک نیز دارد که شهید سلیمانی افتخار فرهنگ قرآنی و مکتب اهل بیت (ع) است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار این است که وی بزرگ شده و پرورش یافته نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است. مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در شهرری برگزار شد. در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.