کد خبر : 75359
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
-

جشنواره خانوادگی ورزشی شادستان ۱۴۰۰

جشنواره خانوادگی ورزشی شادستان ۱۴۰۰
همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، جشنواره خانوادگی ورزشی شادستان 1400 در منطقه 3 تهران در حال برگزاری است.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی با بیان این مطلب گفت: برنامه های جشنواره خانوادگی ورزشی شادستان در قالب مسابقات فوتبال، والیبال، دارت، بدمینتون و …. در محلات ۱۲ گانه این منطقه آغاز شده و شهروندان می توانند به همراه خانواده در این برنامه های مفرح شرکت نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ در ارتباط با اهداف و آثار مثبت جشنواره گفت: جشنواره تفریحی ورزشی با هدف ارتقاء سطح سلامت و نشاط، ترویج سبک زندگی فعال و امید به زندگی، تقویت روحیه مشارکت پذیری شهروندان و… برگزار شده است که از آثار مثبت آن می توان تجربه یک روز شاد خانواده ها همراه با ارتباط صمیمی و نزدیک تر آنان به دور از فضاهای مجازی و… را نام برد.

 

او همچنین با اشاره به برنامه های هفته المپیک تاکید کرد: طناب زنی، هنرهای رزمی، نمایش توپ، شوت بال و دوچرخه تریال از جمله مسابقات ورزش بودند که ساعت ۱۹ هر روز در مجموعه باغ کتاب برگزار شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.