کد خبر : 13164
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
-

جانبازان و معلولین باشگاه ورزشی می خواهند

جانبازان و معلولین باشگاه ورزشی می خواهند
دستورالعمل ساخت و راه اندازی این باشگاه های ورزشی جانبازان در حال تهیه، تنظیم و تدوین در فدراسیون جانبازان و معلولان است.
به گزارش سورپرس، بهمن نیکخو روز یکشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این باشگاه های ورزشی در صورت ساخت و راه اندازی می توانند در سه حوزه حرفه ای، قهرمانی و همگانی فعالیت داشته باشند.وی افزود: دستورالعمل ساخت و راه اندازی این باشگاه های ورزشی در حال تهیه، تنظیم و تدوین در فدراسیون جانبازان و معلولان است.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان بیان کرد: برخی از حمایت های مورد نظر برای متقاضیان ساخت و راه اندازی این باشگاه های ورزشی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل اعطای تسهیلات بانکی بلاعوض و یا با نرخ سود پایین و تأمین زمین مورد نیاز است.

نیکخو عنوان کرد: رسالت فدراسیون جانبازان و معلولان و هیأت های استانی سنگین و اهمیت کار آنها نیز چشمگیر است.

وی ابراز داشت: دلیل اصلی این موضوع سروکار داشتن مسؤولان فدراسیون جانبازان و معلولان و هیأت های استانی با ورزشکاران دارای نیازها، مشکلات و ویژگی های خاص است.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: ورزشکاران جانباز و معلول کشور به حمایت، نگاه و توجه ویژه نیاز دارند.

نیکخو اظهار داشت: یکی از رویکردها و اهداف اصلی مسؤولان فدراسیون جانبازان و معلولان فراهم کردن فضا، بستر، زمینه و شرایط لازم برای فعالیت ورزشی افراد جانباز و معلول در کشور است و باید این امر مهم نیز جزو اولویت های کاری هیأت های استانی باشد.

وی افزود: چنین اقدامی سبب بروز، شناسایی و شکوفایی هر چه بهتر استعدادهای ورزشی افراد جانباز و معلول کشور شده و می توانند بیش از پیش در عرصه های ملی و بین المللی افتخارآفرینی کنند.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان بیان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول کشور علاوه بر آنکه روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و امید به زندگی دارند درس مهم نهراسیدن از مشکلات و لزوم مقابله با آنها را نیز به دیگر قشرهای جامعه می آموزند.

نیکخو عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در برخی شاخص های ورزش جانبازان و معلولان نیازمند توجه ویژه و تلاش بیشتر است.

وی ابراز داشت: رییس جدید هیأت جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقای روزافزون این شاخص ها هدف گذاری و برنامه ریزی کرده و راهکارهای لازم را ارائه دهد.

نیکخو گفت: مسؤولان فدراسیون جانبازان و معلولان آماده کمک و حمایت لازم از هیأت کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رییس جدید هیأت جانبازان و معلولان این استان هماهنگی، تعامل و پیگیری های لازم با فدراسیون برای بهبود روزافزون وضعیت ورزش افراد جانباز و معلول استان را انجام دهد.

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های متعدد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین تجهیزات و زیرساخت های ورزشی مورد نیاز در راستای کمک به رشد هر چه بیشتر ورزش جانبازان و معلولان این استان و اکتفا نکردن به امکانات و اعتبارات محدود اداره کل ورزش و جوانان استان ضروری بوده و باید جزو اولویت های کاری باشد.

وی افزود: مسؤولان هیأت جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد فضا، بستر، زمینه و شرایط مناسب تری برای ورزشکاران جانباز و معلول این استان فراهم کنند و حمایت های لازم نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملکرد تمامی هیأت های ورزشی استان از جمله جانبازان و معلولان به طور مستمر رصد و ارزیابی می شود و چنین امر مهمی جزو رویکردهای اساسی مسؤولان این اداره کل است.

علوی عنوان کرد: هیچگونه تبعیض یا تفاوتی بین هیأت های ورزشی هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تخصیص اعتبارات، تأمین امکانات و تجهیزات و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز وجود ندارد.

وی خواستار تعامل و ارتباط هر چه بیشتر رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد با مسؤولان هیأت های استانی و اداره های ورزش و جوانان شهرستانی شد.

چهار کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع شامل احمد بهرامی، محمد عادلی نیکو، سید محراب علوی و رضا محراب نژاد بودند.

برخی از مهمترین برنامه های کاری این چهار کاندیدا شامل جذب حامی مالی و کمک خیران، رونق ورزش جانبازان و معلولان، برگزاری دوره های دانش افزایی مربیگری و داوری در طول سال، تعامل روزافزون با فدراسیون، تأمین امکانات، تجهیزات و زیرساخت های ورزشی مورد نیاز، پیگیری و رایزنی با دستگاه های اجرایی مربوطه در زمینه مناسب سازی محیط برای ورزشکاران جانباز و معلول، معرفی جانبازان و معلولان فعال و برتر در حوزه ورزش از طریق رسانه ها و شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی افراد جانباز و معلول کهگیلویه و بویراحمد بود.

تعداد اعضای این مجمع ۱۹ نفر بود که ۲ نفر غایب و ۲ نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.

رضا محراب نژاد با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۵ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.