کد خبر : 50964
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
-

توقف صدرنشین در اصفهان/ پیروزی شیرین نفت آبادان برابر تراکتور

توقف صدرنشین در اصفهان/ پیروزی شیرین نفت آبادان برابر تراکتور
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش سورپرس؛ تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

ذوب‌آهن در شرایطی به مصاف صدرنشین لیگ برتر رفت که هفته گذشته استقلال را متوقف کرده بود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که شهر خودرو را شکست داده بودند با انگیزه فراوانی پا به این مسابقه گذاشتند تا جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کنند.

قضاوت این مسابقه را سید مهدی سیدعلی با کمک‌های هادی طوسی و علیرضا مرادی بر عهده داشت.

در دقیقه ۱۰ ذوب‌آهن صاحب ضربه پنالتی شد که  علی‌رضا حقیقی توپ مارکو بییدوف را با شیرجه زمینی دفع کرد اما در برگشت، محمد سلطانی‌مهر به توپ رسید و با پاسی در عرض علی دشتی را در مقابل دروازه خالی در موقعیت خوبی قرار داد تا او گل اول تیمش را به‌ثمر رساند.

در دقیقه ۳۵ ذوب‌آهن بازهم صاحب پنالتی شد که این مرتبه «میلاد جهانی» پشت توپ ایستاد و ضربه او به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۸: منشا که صدرنشین گلزنان لیگ برتر است با پاس رو به عقب خود سعید صادقی را در موقعیت خوبی قرارداد و این بازیکن با شوتی محکم دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

در دقایق پایانی این دیدار، آرمین سهرابیان مدافع گل‌گهر از زمین بازی اخراج شد.

گل‌گهر سیرجان سیرجان با این تساوی تعداد امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند تا همچنان در صدر جدول حضور داشته باشد و ذوب‌آهن با پنج امتیاز رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داد.

نفت بازی را در لحظات پایانی از تراکتور برد

 تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود صنعت نفت خاتمه یافت. رضا خالقی‌فر در دقیقه ۵ و هادی محمدی در دقیقه ۲+۹۰ (گل به خودی) زننده گل‌های شاگردان پورموسوی بودند و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۲+۴۵ گل تساوی تراکتور را زد.

صنعت نفت با پیروزی مقابل تراکتور با ۱۴ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر به جایگاه دوم جدول صعود کرد و همچنان در آبادان بدون شکست باقی ماند. تراکتور هم با شکست مقابل صنعت نفت به رتبه پنجم سقوط کرد.

داوری این دیدار برعهده پیام حیدری بود که رضا خالقی‌فر، مهدی حنفی، طالب ریکانی، حامد فلاح‌زاده و کاظم فرهانی (مربی) از صنعت نفت و اشکان دژاگه، امین اسدی و اکبر ایمانی از تراکتور را با کارت زرد جریمه کرد.

به گزارش سورپرس؛ روز گذشته و در هفته هشتم لیگ برتر دو تیم خودروساز پیکان و سایپا به تساوی یک بر یک رضایت دادند و شهرخودرو نیز با تساوی دو بر دو مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد. سه شنبه هم سپاهان در بازی خارج از خانه دو بر یک مس رفسنجان را شکست داد.

دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان که به علت بارش برف شدید در تبریز امروز لغو شد قرار است فردا جمعه از ساعت ۱۴ برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.