کد خبر : 75649
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
-

لیگ برتر فوتبال؛

توقف جنجالی سپاهان برابر پیکان؛ ارتباط با صدر قطع شد/پیروزی یاران قلعه نویی مقابل منصوریان و آلومینیوم

توقف جنجالی سپاهان برابر پیکان؛ ارتباط با صدر قطع شد/پیروزی یاران قلعه نویی مقابل منصوریان و آلومینیوم
سپاهان در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل پیکان متوقف شد تا با وجود یک بازی بیشتر امکان رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول را از دست بدهد.

به گزارش سورپرس، تیم‌های پیکان تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جنجالی و پرحاشیه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

ابتدا این تیم میزبان بود که به گل دست پیدا کرد. تیم پایتخت‌نشین از روی یک ضدحمله ۲۷ توپ را وارد دروازه سپاهان کرد. زننده این گل علیرضا کوشکی بود و اشتباه پیام نیازمند هم می‌توانست واکنش بهتری داشته باشد.

بعد از این گل، سپاهان برای جبران پیش کشید و پیش از سوت پایان نیمه اول به گل رسید. در دقیقه ۳۷ ارسال احسان حاج‌صفی از روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست در حالی وارد دروازه شد که محمدرضا خلعتبری و گئورگی ولسیانی در موقعیت مشکوک به آفساید به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی توپ و مسیرش تاثیرگذار بودند اما میثم حیدری داور مسابقه با مشورت کمکش تصمیم گرفت تا این گل را تایید کند و نتیجه برابر شود. بازیکنان و کادر فنی پیکان اعتراض بسیار شدیدی را نسبت به این گل داشتند.

 

توقف جنجالی سپاهان در شهر قدس؛ ارتباط با صدر قطع شد

با این نتیجه طلایی‌پوشان دو امتیاز مهم را از دست دادند و با ۵۳ امتیاز از یک بازی بیشتر با یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماندند. پیکان هم ۳۵ امتیازی شد و فعلا در رده هشتم جدول رده‌بندی باقی ماند. مهدی تارتار با این تساوی به تیم محبوبش پرسپولیس کمک بسیار ویژه‌ای کرد.

بازی به دلیل قطع برق با یک دقیقه تاخیر آغاز شد و نکته عجیب ماجرا گیر کردن علی خسروی، ناظر بازی در آسانسور پیش از شروع مسابقه بود. بین نیمه هم مهدی تارتار، سرمربی پیکان و محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان، به دلیل مشکلاتی که در رختکن به وجود آمده بود تیمشان را در زمین نگه داشتند و داخل چمن نکات لازم را به شاگردانشان متذکر شدند.

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیر حسین رنگرز جدی، نادر محمدی، محمد خدابنده لو(آرش قادری)، علیرضا کوشکی(محمدامین درویشی)، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی(رضا حبیب‌زاده)، سامان فلاح، مجید عیدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی(روح‌الله باقری)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده(کی‌روش استنلی)

پیروزی یاران قلعه نویی مقابل منصوریان و آلومینیوم

به گزارش سورپرس؛ در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در در دربی صنعتی ها تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت ۲۰:۲۰ در دیداری خانگی در ورزشگاه امام علی (ع) به قضاوت کوپال ناظمی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه یافت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در دیدار گذشته خود برابر استقلال و پرسپولیس تن به شکست داده بودند به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند و آلومینیوم هم برای اینکه از جمع مدعیان عقب نماند برای کسب امتیاز این دیدار خارج از خانه تلاش می‌کرد.

با این حال گل‌گهر بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۹ یونس شاکری روی ارسال احمد زنده روح گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان که به‌دنبال جبران نتیجه بودند، فشار حملات را بیشتر کردند تا اینکه در دقیقه ۶۰ حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند

البته شاگردان امیر قلعه نویی بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه آلومینیوم  پیش رفتند که ضربه رضا شکاری به تیر دروازه برخورد کرد.

با این وجود گل گهری ها دست از تلاش بر نداشتند تا اینکه در دقیقه ۹۴ گادوین منشا که به تازگی وارد زمین شده بود برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

با این برتری گل‌گهر ۳۸ امتیازی شد و تا رتبه چهارم جدول بالا آمد. آلومینیوم هم با ۳۷ امتیاز به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

به گزارش سورپرس، در سایر بازی های هفته بیست و ششم، ماشین سازی قعر نشین در خانه با حساب سه بر صفر  مس رفسنجان را مغلوب کرد. صنعت نفت آبادان  به  تساوی یک بر یک  برابر نساجی مازندران رسید  و شهرخودرو مشهد با یک گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد تا بالاتر از رقبای میانه جدول در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.