کد خبر : 137534
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
-

تور جهانگردان هندی «لال پری» به اصفهان رسید

تور جهانگردان هندی «لال پری» به اصفهان رسید
تور خودرویی جهانگردان هندی با میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از عبور از بندر عباس، لار، شیراز و آباده، به اصفهان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این گروه که در مسیر سفر خود از هند به انگلستان، روز ۱۲ شهریور وارد ایران شده اند، پس از رسیدن به کشورمان از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری مسیر خود بازدید کردند.

این‌ گروه با یک دستگاه خودرو کلاسیک ام جی ۱۹۵۰ و یک دستگاه کمپر ون سفر می کنند و در ‌بدو ورود به هریک از شهرهای کشورمان از سوی مسئولین استانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان ها مورد استقبال قرار می گیرند.

گروه لال پری تا کنون از بندر عباس، لار، شیراز و آباده عبور کرده اند و هم اکنون در اصفهان به سر می برند.

کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، در ادامه حضور خود در ایران، از آنها عبور و از جاذبه های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی آنها بازدید خواهند کرد.

برنامه های متنوعی به منظور استقبال، همراهی و بدرقه در مدت حضور گروه یاد شده در استان های مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تدارک دیده شده است.

گروه جهانگردان هندی با عبور از ۱۶ کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار‏کیلومتری، در لندن پایتخت کشور انگلستان به این سفر پایان خواهند داد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با فدراسیون انجمن های اتومبیلرانی هند (FIAA)، با انجام اقدامات و هماهنگی های لازم، تردد و عبور و مرور آنان در ایران را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.