کد خبر : 53449
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
-

پرسپولیس آماده نقل و انتقالات نیم فصل

پرسپولیس آماده نقل و انتقالات نیم فصل
مديران باشگاه پرسپوليس آماده هستند تا در صورت ارائه فهرست از سوي يحيي، سريعا براي خريد بازيکنان جديد مذاکرات را آغاز کنند.

به گزارش سورپرس؛ با نزدیک به نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال و رسیدن فصل نقل‌وانتقالات زمستانی، برخی از باشگاه‌ها فعالیت خود را به شکل غیررسمی از حالا در این بازار آغاز کردند تا بتوانند با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، بازیکنان مدنظرشان را به خدمت بگیرند.

شنیده می‌شود تیم فوتبال پرسپولیس هم قرار است در این بازار فعالیت داشته باشد تا نقاط ضعف خود را با خرید چند بازیکن بپوشاند. با وجود اینکه شایعاتی درباره اسامی مختلف مطرح می‌شود اما هنوز یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس فهرستی برای خرید بازیکن جدید به شکل رسمی به باشگاه نداده است.

به همین خاطر، مدیران باشگاه پرسپولیس آماده هستند تا در صورت ارائه فهرست از سوی یحیی، سریعا برای خرید بازیکنان جدید مذاکرات را آغاز کنند تا هرچه زودتر بازیکنان مدنظر کادرفنی جذب شوند.

با توجه به اینکه در ابتدای فصل بازیکنان زیادی تیم پرسپولیس را ترک کردند به نظر می‌رسد پرسپولیس در پست‌های دفاع، هافبک و حمله نیاز به تقویت داشته باشد و باید دید در نهایت چه بازیکنانی برای بازی در این پست‌ها خریداری می‌شوند.

البته همه اینها در شرایطی است که حجت حق‌وردی، مدافع نیم‌فصل اول تیم پیکان با عقد قراردادی به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد و کارهای انتقال او به جمع شاگردان گل‌محمدی نهایی شده است.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.