کد خبر : 87621
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
-

تمهیدات شهرداری منطقه۲ برای مدیریت بارش‌های پاییزی

تمهیدات شهرداری منطقه۲ برای مدیریت بارش‌های پاییزی
شهردار منطقه2 گفت: با تمهیدات پیش بینی شده در ماه های گذشته و اقدامات انجام شده برای رفع نقاط آبگیر و لایروبی مسیل ها و انهار، بحران های احتمالی ناشی از بارندگی های دو روز گذشته مدیریت شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه۲، با اشاره به انجام پایش  و رصدهای مستمر نقاط آبگیر منطقه گفت: با توجه به پیش بینی  بارش های فصلی، اق امات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شد، آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های دور روز گذشته  به سهولت و سرعت در مسیر کانال‌های جمع آوری کننده هدایت شد.

وی افزود: همزمان  با آغازبارندگی، تیم‌های امور شهری و پاکسازی مسیل‌ها نیز در آماده باش هستند و با پایش های مستمر از هرگونه آبگرفتگی پیشگیری شد .
شهردار منطقه۲با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در مدیریت بارش های فصلی گفت: با آمادگی کامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست و نواحی ۹گانه ، نقاط آبگیر شبکه بزرگراهی ، معابر اصلی و فرعی  شناسایی و با احداث چاه جذبی،  تغییر مسیر انهارو همچنین نصب دریچه های زباله گیرو…. نقاط آبگیر رفع شد و علیرغم بارش مستمر  خوشبختانه تا کنون هیچگونه مشکلی در منطقه وجود نداشته و تردد در بزرگراه ها و معابر روان است.

صالحی با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های فرعی و اصلی از مهمترین اقداماتی است که به صورت مستمر و منظم در حال اجراست، افزود: در همین راستا لایروبی و پاکسازی ٣٠ کیلومتر مسیل و ۵٠ کیلومتر کانال اصلی و ۱۳۰ هزار متر طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری،ماشین آلات و ادوات سنگین انجام شد.

شهردار منطقه۲ با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله‌های شهری در انهار و کانال‌های عبوری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، افزود: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ آماده دریافت نظرات و نقطه نظرات شهروندان است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.