کد خبر : 111292
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
-

احتمال زندانی شدن «ریکی مارتین»

احتمال زندانی شدن «ریکی مارتین»
این خواننده پورتوریکویی ممکن است به دلیل خشونت خانگی علیه برادرزاده اش تا 50 سال محکوم شود.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، ریکی مارتین، خواننده به اتهام خشونت خانگی گزارش شده است، اما قربانی ناشناخته بود زیرا هویت او توسط قانون ۵۴ محافظت می شد. اما ناشناس بودن توسط اریک مارتین، برادر دیگر خواننده فاش شد. شاکی دنیس یادیل سانچز، برادرزاده این هنرمند است.

به گفته قربانی، ریکی مارتین در رابطه ای که به مدت هفت ماه با هم داشتند، حملات جسمی و روانی را به او انجام داد. اکنون با دانستن اینکه شاکی برادرزاده خودش است، مجازاتی که هنرمند با آن روبرو خواهد شد کاملاً متفاوت است.

حکمی که ریکی مارتین در صورت اثبات این جنایت با آن روبرو خواهد شد ۵۰ سال زندان است. این همان چیزی است که قوانین پورتوریکو در مورد زنای با محارم بیان می کند. این سخنگو تأیید کرد که رابطه ریکی مارتین و برادرزاده ۲۱ ساله‌اش چند ماه پیش به پایان رسیده است و این رسانه توضیح می‌دهد که خشونتی که این هنرمند متهم است به این دلیل رخ داده است که «او جدایی را نمی‌پذیرفت» و بنابراین شروع به تماس با او و آزار و اذیت او کرد.

هم خواننده و هم تیم وکلای او در حال تدارک دفاع در برابر اتهام برادرزاده اش هستند. دادگاه در ۲۱ جولای آغاز خواهد شد، در آن روز دنیس یادیل سانچز در برابر قاضی به سوالات پاسخ خواهد داد. کسانی که به دفاع از ریکی مارتین رسیدگی می کنند ادعا می کنند که برادرزاده اخیراً توسط زنی محکوم شده است که او را به دلیل تهدید به نابودی زندگی او به دلیل آزار و اذیت محکوم کرده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.