کد خبر : 140330
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
-

امیری باید به دربی برسد؛

تمرین مخفیانه ستاره پرسپولیس در کمپ تیم‌ملی

تمرین مخفیانه ستاره پرسپولیس در کمپ تیم‌ملی
در روزهایی که بازیکنان پرسپولیس مشغول جدال با النصر و سفر به جده بودند، ستاره مصدوم این تیم تمرینات خود را با تیم پزشکی تیم ملی دنبال می‌کرد.

به گزارش  گروه ورزشی سورپرس به نقل از ورزش سه، تیم پرسپولیس در غیاب وحید امیری، یاسین سلمانی و چند ستاره دیگر، با مشکلات خاصی در نیمه دوم مواجه شد و یحیی عملا امکان تغییر بازی با نفرات ذخیره را نداشت. این در حالی است که امیری دو هفته پیش در بازی با استقلال تاجیکستان دقایقی برای سرخپوشان به میدان رفت اما دوباره مصدوم شد و حتی خبر پارگی همسترینگ او هم در محافل خبری پیچید.

با این حال ستاره پرسپولیس که این فصل به دلیل مصدومیت چندان نتوانسته اثرگذاری خود را در ترکیب باشگاهی و ملی داشته باشد، اگرچه فیفادی این ماه را از دست داد اما با انگیزه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد تا به ترکیب پرسپولیس و تیم ملی اضافه شود.

امیری که دو بار با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شده، در حالی که پرسپولیس عازم ریاض بوده و در غیاب کاپیتان دوم خود به مصاف النصر رفته، تمریناتش را در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کند تا هرچه زودتر به میادین بازگردد.

ستاره ۳۵ ساله فوتبال ایران این روزها به همراه دکتر شهاب پزشک تیم ملی کارهای فیزیوتراپی و توانبخشی را انجام می‌دهد تا شاید حتی به دیدار ۲۳ آذر مقابل استقلال هم برسد و سریع‌تر از زمان مقرر خود را به یحیی گل‌محمدی معرفی کند.

1923661

فراموش نکنید وحید امیری باوجود سن و سال بالا، تجاربی ویژه را از ۸ سال همراهی تیم ملی در کارنامه دارد که دو جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا تنها بخشی از آن است. او ۲۱۲ بار پیراهن پرسپولیس را در سطح اول فوتبال ایران و آسیا برتن کرده و ۷۱ بازی هم با تیم ملی انجام داده تا یکی از مهمترین بازیکنان کنونی فوتبال ایران لقب بگیرد.

وحید دو سال پیش مصدومیت شدید از ناحیه کمر را با یک جراحی موفق پشت سر گذاشت و حالا امیدوار است در دو هفته آینده، آسیب همسترینگ را هم پشت سر بگذارد تا شاید در آخرین تورنمنت ملی، بخشی از تیم امیر قلعه‌نویی باشد و تجارب خود را به بازیکنان جوان‌تر انتقال دهد.

البته نکته امیری تنها تجربه نیست و او با توانایی بازی در سه خط دفاعی، میانی و تهاجمی، بازیکنی شاخص برای تیم ملی ایران محسوب می‌شود و می‌تواند گره از کار هر تیمی باز کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.