کد خبر : 86043
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
-

کاظمی اعلام کرد؛

تمام مدارس کپری و کانکسی پرچیده می‌شود

تمام مدارس کپری و کانکسی پرچیده می‌شود
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای پیگیری دستورات ریاست جمهوری در سفر اخیر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، تمام مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر در این استان برچیده می‌شود.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران یاسوج گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، مقرر شد تمامی مدارس کپری و کانکسی جمع آوری شوند که در این رابطه، با توجه به بالابودن آمار و ارقام مدارس کانکسی در این استان، برنامه ریزی‌های لازم برای برچیده شدن این مدارس آغاز شده است و به زودی تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز استان، جمع آوری خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از اهداف سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و احصای مشکلات آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: زلزله سی سخت آسیب زیادی به مدارس وارد کرد و هم اینک تعداد زیادی از آن‌ها بازسازی شده است.

کاظمی درباره نحوه بازگشایی مدارس بیان کرد: بازگشایی مدارس امسال در دو مرحله انجام می‌گیرد؛ بطوری که در مرحله اول مدارس با جمعیت زیر ۱۵ نفر و کمتر فعالیت‌های آموزشی خود به شیوه حضوری آغاز کردند که بر اساس آخرین اطلاعات، ۵۰ درصد مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوه حضوری فعالیت می‌کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: از یکم آبان ارزیابی بازگشایی مدارس از سوی مدیران مدارس آغاز می‌شود. وی تصریح کرد: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ در حال اجراست و بالای ۸۰ درصد دانش آموزان این استان واکسن دریافت کرده اند است. کاظمی ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.