کد خبر : 70844
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
-

“اکبر عبدی” بستری شد

“اکبر عبدی” بستری شد
اکبرعبدی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره علت بستری شدنش در بیمارستان گفت: حدود ۴ سال پیش عمل پیوند کلیه انجام دادم و برای چکاپ (پایش سلامت) هر دو ماه یا سه ماه یک بار باید بستری شوم.

به گزارش سورپرس، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن بیان این مطلب افزود: یک مقدار تب خفیف داشتم که پزشکم گفت باید حتما بستری شوم، چون شاید عفونتی وجود داشته باشد. به همین دلیل دو سه روزی بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم.، خدا را شکر می‌کنم حالم بسیار بسیار خوب است و طی امروز و فردا مرخص می شوم.

خبر بد درباره اکبر عبدی!7

اکبر عبدی ضمن تشکر از همه مردم اظهار داشت: از همه دوستانی که بابت بیماری من نگران بودند و همه انسان های شریفی که مخصوصا در شب های لیله القدر و ماه مبارک رمضان برایم دعا کردند می کنم. دست همه آن هایی که بنده را فراموش نکرده اند را می بوسم و برای همه شان آرزوی سلامتی دارم. این هنرمند پیشکسوت گفت: به دوستانی که در راه پیوند کلیه هستند، توصیه می‌کنم اصلا نترسید، و به خدا توکل کنید.

عبدی درباره سریال روزهای آبی بیان داشت: حدود ده شب است که از طریق شبکه پنج، سریالی به اسم روزهای آبی در حال پخش است و چه قدر خوب است که شبکه پنج این چنین سریال شاد و مفرحی را برای شب های بلند بهاری و برای خانواده‌های ایرانی تدارک دیده است.

وی ادامه داد: از زمستان ۹۹، تا اوایل ۱۴۰۰ و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم بچه‌ها زحمت کشیدند. از همه این دوستان تک‌تک علی الخصوص نادر سلیمانی عزیز، امیر غفارمنش دوست داشتنی و ویدا جوان و فریبا متخصص و همه دوستان بازیگر تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.