کد خبر : 70675
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
-

تقدیر از انجمن‌ها وسازمان‌های مردم نهاد درحوزه سلامت منطقه۳

تقدیر از انجمن‌ها وسازمان‌های مردم نهاد درحوزه سلامت منطقه۳
انجمن ها وسازمان‌های مردم نهاد دارای قدمت درحوزه سلامت منطقه۳ تهران تقدیر شدند.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۳، معاون اموراجتماعی و فرهنگی در این باره گفت: نگاه حمایت محور به نقش انجمن‌ها و سپردن بخشی از مسئولیت ها به آنها ضمن ایجاد انگیزه برای مدیران سازمان های علمی مردم نهاد، موجب کارآمدی بهتر، عدم اتلاف منابع و فرصت سازی برای اقدامات موثر در جامعه را فراهم خواهد آورد.

کاظم کمالی نسب ضمن قدردانی از حضور فعال و اقدامات ایثارگرانه سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت در دوران همه‌گیری کرونا در راستای اطلاع‌رسانی، پیشگیری و کنترل این بیماری اظهار کرد: مشارکت تشکل‌های مردمی در ارتقاء سلامت جامعه در یک سال اخیر به واسطه شیوع کرونا، نقش ویژه و مهمی داشته است.

او با اشاره به نقش آفرینی سمن‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: تشکل‌های مدنی در حوزه‌های مختلف از توانمندی‌های بالایی برخوردارند و مشارکت حداکثری آنان در ترغیب مردم به قرنطینه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در شرایط اپیدمی کرونا قابل تقدیر و ستایش است.

دراین مراسم ضمن ابلاغ پیام تشکر احمد تواهن شهردارمنطقه ۳، با اهدای لوح سپاس و هدایا به رسم یادبود از سمن‌های فعال حوزه سلامت محورکه از سال گذشته تاکنون داوطلبانه اقدامات چشمگیری انجام داده‌ و بسترساز مبارزه با کرونا بوده‌اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.