کد خبر : 139434
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
-

تذکر جدی پدر استقلال: هیچ‌کس حق توهین به پرسپولیس را ندارد!

تذکر جدی پدر استقلال: هیچ‌کس حق توهین به پرسپولیس را ندارد!
امروز سالگرد درگذشت مردی است که به معنای واقعی کلمه گردن استقلال حق پدری دارد.

به گزارش سورپرس؛ هشدار پدر استقلال؛ هواداران استقلال قطعاً چهاردهم آبان را فراموش نمی‌کنند، چون منصور پورحیدری فقید در این روز چشم از جهان فرو بست. مردی که به جرات می‌توان گفت کمتر کسی در دنیا به اندازه او استقلال را دوست داشت و برایش از جان و مال مایه گذاشت. منصورخان موفق‌ترین سرمربی تاریخ استقلال در دربی‌ها مقابل پرسپولیس بود، اما در میان هواداران و پیشکسوتان تیم رقیب بیشترین احترام را هم داشت. شاید اگر پورحیدری بود، نکونام و گل محمدی هرگز چنین رفتاری از خود نشان نمی‌دادند.

یکی از روز‌هایی که منصورخان در بیمارستان بستری بود، وقت ملاقات با برگزاری یکی از دیدار‌های جام حذفی پرسپولیس متقارن شد و پدر استقلال اصرار داشت تلویزیون اتاقش روشن باشد تا بازی را ببیند. در دقایق ابتدایی نیمه نخست پرسپولیس گل خورد و تعدادی از حاضران در اتاق شادی کردند، اما منصور خان به شدت ناراحت شد و گفت: وقتی پرسپولیس با هر تیمی غیر از استقلال بازی دارد از گل خوردنش خوشحال نشوید، چون استقلال و پرسپولیس باید همیشه قوی باشند. این دو تیم باید همیشه اول و دوم باشند تا تیم ملی هم قوی‌تر شود. از گل خوردن پرسپولیس خوشحال نشوید و شادی نکنید، چون قوی بودن پرسپولیس باعث قدرتمندتر شدن استقلال هم می‌شود و برعکس. دلم نمی‌خواهد هیچ کس جلوی من کوچکترین توهینی به پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها بکند.

یکی از معروف‌ترین جملاتی که منصور خان پورحیدری چند ماه قبل از فوتش در گفتگو با خبرورزشی بیان کرد، پیش بینی اش پیرامون احتمال تکرار عنوان قهرمانی استقلال در آسیا بود. پدر معنوی استقلال تابستان سال ۹۵ در این مورد به ما گفت: کار خیلی سخت شده. کشور‌های حوزه خلیج فارس و شرق آسیا قدرتمندتر شده‌اند. البته همان موقع که استقلال قهرمان آسیا شد هم کار خیلی دشوار بود، اما حالا پول، علم و تکنولوژی به کمک حریفان آمده است. با این وجود من معتقدم اگر استقلال پول کافی و امکانات لازم را داشته باشد، قطعاً این پتانسیل را دارد که برای سومین مرتبه هم قهرمان آسیا شده و ستاره سوم را روی پیراهنش بنشاند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.