کد خبر : 22098
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
-

تدوین پروتکل تعیین تکلیف فوتبال/ تصمیم گیری درجلسه با معاون وزیر

تدوین پروتکل تعیین تکلیف فوتبال/ تصمیم گیری درجلسه با معاون وزیر
نمایندگان ستاد مقابله با کرونا در ورزش طی نشستی با معاون وزارت بهداشت، پروتکل‌ تدوین شده برای فوتبال و از سرگیری فعالیت‌ها در این رشته را ارائه می‌کنند.

به گزارش سورپرس؛ ستاد مقابله با کرونا در ورزش که همزمان با ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و با حضور مشترک نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکیل و آغاز به کار کرد، با بررسی وضعیت بحران کرونا در شهرهای مختلف پروتکلی ویژه بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری فعالیت‌های ورزشی را تدوین کرده است.

این پروتکل که به صورت عمومی و در برگیرنده تمام رشته‌هاست، تاییدیه وزارت ورزش را هم گرفته است.

همچنین پروتکلی ویژه فوتبال تدوین شده و دستورالعمل‌های قابل توجهی برای این رشته و بازگشت به حالت عادی فعالیت‌های آن را مشخص کرده است. این دستورالعمل‌ها ویژه فوتبال است و برای از سرگیری احتمالی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در این رشته ملاک عملقرار خواهد گرفت.

قرار است در نشستی که میان نمایندگان ستاد مقابله با کرونا در ورزش با ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود، این پروتکل‌ها ارائه شود تا تاییدیه ستاد مرکزی مقابله با کرونا در کشور را هم بگیرد.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی نمایندگان ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای این نشست هستند.

نشست مشترک علی نژاد و خلیلیان با حریرچی عصر امروز دوشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۵۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.